Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Početna > MC press centar > Izbori > Izbori 2012 > Izveštaji i analize > Digitalni glas Srbije 1

Prijava nepravilnosti - putem mapiranja na izbori2012.crowdmap.com, e-adrese izbori@digitalniglas.rs ili SMS na 063 465526

.

Objavljena izlaznost od 32% na Fejsbuku

Kako klasični mediji, celo jutro i rano podne, javljaju izlaznost je velika, ali ste detalje o tome najpre ipak prvo mogli da saznate isključivo preko društvenih mreža, Tvitera pogotovo.

Utisak da društvene mreže postaju sve reprezentativnije prenosili smo od ranog jutra a onda su upućeni insajderi, profesionalci u političkim kampanjama upravo preko tvitera počeli da javljaju rezultate. Obe strane političkog spektra su naravno zastupljene, jedino na društvenim mrežama je moguće dobiti toliko raznovrstan uzorak, čak i među profesionalcima.

Nakon objavljivanja na tviteru, diskusije se nastavljaju na Fejsbuku. Po nivou detalja i brzini više zaista nema smisla pratiti klasične medije već samo znati koga pratiti. Tako na Fejsbuku iz pouzdanih izvora saznajemo da je izlaznost do 14 časova u celoj Srbiji 32.1%, u Beogradu 31.0%, u centralnoj Srbiji 33.1%, a u Vojvodini 32.1%, kao i da je ukupno izašlo do sada 2.174.770 birača.

Intenzitet diskusije o izborima od 30. aprila do 6. maja u 12:00
Intenzitet diskusije o izborima od 30. aprila do 6. maja u 12:00
Najkorišćenije reči na srpskom Internetu povodom izbora u 12:00
Najkorišćenije reči na srpskom Internetu povodom izbora u 12:00