Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Početna > MC press centar > Izbori > Izbori 2012 > Digitalni glas Srbije > Projekat Digitalni glas Srbije

II krug predsedničkih izbora

U periodu od 14. do 20. maja Digitalni glas Srbije će prikupljati podatke sa društvenih mreža, blogova, foruma i drugih onlajn kanala i svakodnevno objavljivati izveštaje putem sajta i mejling liste Medija centra.

Za mapiranje javnog mnenja i primanje prijava o mogućim neregularnostima tokom izbora, postavljena je Ushahidi Crowdmap na kojoj građani mogu da prijavljuju informacije koje tim Medija centra dalje proverava i objavljuje. Prijave se mogu uneti direktno na Crowdmapi namenjenoj za Izbore 2012, putem emaila na izbori@digitalniglas.rs, putem aplikacija za Android i iPhone dostupnim na Crowdmap sajtu ili SMS porukom na 063 465526.

Tokom izborne noći u Medija centru povodom drugog kruga predsedničkih izbora Digitalni glas će redovno saopštavati rezultate monitoringa javnog mnenja na internetu, kao i komparativne rezultate u gradovima širom Srbije, uključujući i izveštavanje o nepravilnostima koje će prijavljivati građani. Moderatori panel diskusija će sa panelistima komentaristati i analizirati stavove i izborne rezultate koji budu pristizali putem društvenih mreža.

DigitalniGlas.rs

Untitled Document

Digitalni glas Srbije se realizuje zahvaljujući podršci građana SAD preko Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), u okviru programa podrške medijima, koji se sprovodi u saradnji sa IREX-om. Izneti stavovi pripadaju isključivo govornicima i ne predstavljaju nužno zvaničan stav USAID-a ili Vlade SAD

.

Onlajn javno mnjenje Srbije - Izbori 2012

3. maj 2012.

Na međunarodni Dan slobode medija simbolično je lansiran projekat Medija centra u Beogradu, pod naslovom „Digitalni glas Srbije“ koji će pratiti i analizirati javno mnjenje na Internetu povodom izbora u Srbiji.

Tim za nove medije angažovan od strane Medija centra posebno za ovu priliku prikupljaće javno dostupne informacije i izjave korisnika na društvenim mrežama, blogovima, forumima i onlajn medijskim portalima, te na osnovu tih podataka objavljivati analize i izveštaje o javnom mnjenju, dešavanjima, kao i mogućim neregularnostima.

Izveštaji će biti objavljivani svakodnevno, na MC sajtu i distribuirani putem mejling liste, a tokom izbornog dana i najavljene Izborne noći u Medija centru, izveštaji i analize biće plasirani na svakih sat vremena počev od 06:00.

Kao jedan od glavnih izvora informacija koristiće Twitter društvena mreža na kojoj možete pratiti dešavanja putem hushtaga #DigitalniGlas

Digitalni glas Srbije svoj Internet dom ima na adresi www.digitalniglas.rs, gde će biti dostupne sve dalje informacije o ovom načinu monitoringa i praćenja ovogodišnjih izbora.

Za ovaj projekat je i implementirana Ushahidi Crowdmap mapa koja će beležiti dešavanja, komentare građane i prijave sa glasačkih mesta tokom izbora. Podsećamo da je Ushahidi platforma i ranije veoma uspešno korišćena, posle zemljotresa u Kraljevu, za mapiranje nastale štete u okviru projekta Internet entuzijasta „Ja za Kraljevo“, kao i tokom velikog nevremena na Balkanu radi beleženja kriznih situacija od strane Al Jazeera Balkans i njihovih saradnika.

Građani će moći da prilože informacije za mapiranje putem formulara na samom Crowdmapu, putem elektronske adrese izbori@digitalniglas.rs, kao slanjem SMSa na 063465526.

Sve prijave biće ispraćene i odobrene od strane novinara i tima za nove medije u Medija centru, a pozivaju se građani da šalju svoje komentare, kratke izveštaje i informacije o mogućim neregularnostima tokom izbornog procesa. Ovim povodom Vesna Opavsky zadužena za Web i nove medije u Medija centru u duhu projekta poručuje, „U nedelju Srbija pušta svoj Digitalni glas, a mi slušamo."