Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Početna > MC press centar > Izbori > Izbori 2012 > Izveštaji i analize > Digitalni glas Srbije 4

Prijava nepravilnosti - putem mapiranja na izbori2012.crowdmap.com, e-adrese izbori@digitalniglas.rs ili SMS na 063 465526

Otvorena glasačka mesta, korisnici društvenih mreža spremni

6. maj

Glavne reči na društvenim mrežama od jutros su – „glasanje“ i „glasam“. Mada su neki analitičari najavili veću izlaznost glasača nego u prošlim izborima, drugi su, ipak, bili skeptični. S obzirom na to da se većina aktivnih korisnika društvenih mreža u Srbiji smatra mlađim stanovništvom, ispod 40 godina, i da se u prethodnim izborima pokazalo da mlađi nešto slabije izlaze na glasanje, ono što se od 6 časova dešava na društvenim mrežama već obećava. Već do 7 mnogi su ustali i najavili pripreme za izlazak do glasačkog mesta posle doručka, dok su neki javili da pravo iz noćnog izlaska ili radne noći za računarom idu da popune listiće, pa na spavanje.

I danas, kao i u predizbornoj noći, na Tviteru prevshodno žene govore o izborima i glasanju. Oko 67% tvitova o glasanju i izborima dolaze od žena. Tvitovi za sada dolaze iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Španije, Švedske i SAD, dok poruke sa pozitivnim stavom sada iznose oko 17%, u poređenju sa sinoćnih blizu 9%. Po svemu sudeći, ukratko bi se reklo da je lepša „polovina“ Srbije ustala u dobrom raspoloženju i krenula na glasanje.

Najkorišćenije reči na srpskom Internetu povodom izbora