Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
MC Newsletter
18. novembar 2011.
Dragan Janjić: Dometi medijske strategijeMedijska strategija koju su medijska udruženja bukvalno izborila tokom više od godinu dana rasprave i, na momente mukotrpnih, usaglašavanja sa predstavnicima vlasti, sama po sebi neće ništa promeniti na medijskoj sceni. Ugledni srpski medijski eksperti su u pravu kada izražavaju skepticizam u odnosu na strategiju...više |
. |
Branko Vučković: Još jedna neuspela privatizacija medija u SrbijiPoništavanjem ugovora o privatizaciji kragujevačkog nedeljnika „Svetlost“ okončana je višegodišnja agonija trenutno nastarijeg kragujevačkog medija (1935) čije izlaženje beleži 76 godina. Dugotrajno gašenje „Svetlosti“ počelo je u maju 2007, kada je prodat za 21 milion dinara, odnosno tadašnjih 260.000 evra...više |
. |
Jasna Kamatović: O korišćenju interneta, korisnicima, informacijamaSrbija se polako probudila, trlja usnule oči i nestidljivo ulazi u doba deljenja informacija. Internet kao medijum počeli smo olako da konzumiramo potpuno nesvesni njegove važnosti, težine i moći koju nam je doneo. Do sada smo samo čitali na Internetu, gledali i slušali (kao i na drugim vrstama medija). Bili smo nemi posmatrači...više |
. |
Konkursi za medijeMedijski prilog na temu „Izolacija u zgradarstvu i energetska efikasnost“, Konkursi za sufinansiranje programa iz oblasti javnog informisanja, Nagrada „Milena Blagojević“ za mlade radijske novinare, Diskobolos 2011, Medijski prilog o procesu evropskih integracija, Konkurs za karikaturiste...više |
. |