Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
6. maj
Kako korisnici društvenih mreža nastavljaju da javljaju, izlaznost na glasačkim mestima je odlična. Novinari takođe to potvrđuju preko Tvitera.
Dobijamo prve tvitove članova izbornih komisija sa biračkih mesta. Tviter se još jednom pokazuje kao odlična platforma za očitavanje atmosfere koju sada prenose i odgovorni za regularnost glasanja. Veoma zanimljivo.
Nepravilnosti i manji incidenti na glasačkim mestima i dalje se prijavljuju.
Dijaspora izgleda nije preterano zainteresovana za izbore ali jeste za prijavljivanje nepravilnosti kojih izgleda ima i van granica zemlje.
Najkorišćenije reči na srpskom Internetu povodom izbora u 11:00
Rast intenziteta tvitova u odnosu na juče
Ono što posebno raduje su glasovi najmlađih građana Srbije od kojih neki glasaju po prvi put, dok su neki koji su više puta do sada glasali a ostali neopredeljeni u ovim izborima, davali deci da im ponište glasački listić ili poništavaju listić tako što “glasaju” za, na srpskom Internetu već čuvenog, Pantelu. Neki portali, poput popularnog www.trojka.rs, uradili su ankete među svojim posetiocima i došli do rezulata koji se znatno razlikuju od onih koje smo do sada viđali u tradicionalnim medijima.
U predhodnih sat vremena korisnici društvenih mreža su sa nesmanjenim entuzijazmom apdejtovali svoje statuse sa kratkim “idem da glasam” porukama. Primećujemo da se zvanični podaci o visokoj izlaznosti u ovim satima itekako poklapaju sa aktivnostima pod ključnim rečima „izbori“, „glasanje“ i ostalim.
I dalje dobijamo izveštaje o nepravilnostima preko Tvitera.
Pojavljuju se i fotografije sa glasačkih mesta. Neke su simpatične i pokazuju predanost najstarijih generacija dok druge ilustruju neozbiljnost (ili legitimni izbor) mlađih.
Između 10:00 i 12:00, u diskusiji o izborima na mreži Tviter, najviše su se koristile reči: Izbori, #Izbori, #Izbori2012, sutra, Srbiji, danas, 2012...
I dalje su pripadnice ženskog pola autorke većine postova o izborima (68%), a zabeležen je i rast broja pozitivnih Tvitova - čak 36% postova je pozitivnog karaktera.