Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
. |
(nešto sa čime bi se složio i bivši predsednik)
Dan posle debate, kako društvene mreže javljaju, rezervisan je za "profesionalne" analitičare. Analitičari amateri od jutros su u velikom broju šerovali linkove novinskih komentara, mišljenja zvaničnih tumača politike o tome ko je bio pobednik sinoćne predstave.
Skenirali smo sve kanale više puta, skupili razne statuse ali pronaći pozitivan komentar o ovom rutinskom demokratskom procesu jednostavno je nemoguće. Da li su po sredi izrazita nezadovoljstva prema jednom od kandidata, ili je u pitanju apatija izazvana procesom kao takvim, nameće se jasan utisak da politički činioci nisu iskoristili internet u cilju promovisanja izlaska na izbore i učestvovanja. Glasači online nisu dobili kampanju koja bi ih odobrovoljila i stoga imamo dominantno negativno raspoloženje. Ponovo priča o dva zla i dilemi koje je manje.
Tema o navodnoj krađi glasačkih listića možda, po jednoj od strana, nema dovoljno prostora u klasičnim medijima ali na društvenim itekako ima. Facebook i forumi su tu mnogo efektniji kao i uvek od twittera. Negativna kampanja, bilo da je spontana u formi mišljenja prosečnih korisnika ili organizovana od strane stranaka ne dobija odgovore niti demantovanja već novu propagandu. Svima se žuri da neodlučne zatrpaju reklamama umesto aueničnom komunikacijom.
...a možda je samo trebalokreativnije smisliti kako da se dođe do onih neodlučnih i mladih.
Digitalni glas Srbije se realizuje zahvaljujući podršci građana SAD preko Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), u okviru programa podrške medijima, koji se sprovodi u saradnji sa IREX-om. Izneti stavovi pripadaju isključivo govornicima i ne predstavljaju nužno zvaničan stav USAID-a ili Vlade SAD