Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Medija centar Beograd realizuje projekat PR radionice za romske nevladine organizacije koji finansira Fond za otvoreno društvo i Fondacija Instituta za otvoreno društvo u okviru Romskog programa i Programa javnog zdravlja (razvijanje kapaciteta romskog civilnog sektora za učešće u procesima utvrđivanja javnih politika, planiranja budžeta na nacionalnom i lokalnom nivou i za kontrolu trošenja budžetskih sredstava namenjenih za sprovođenje romskih politika).
Cilj projekta je da se edukuju romske nevladine organizacije da profesionalno obavljaju PR aktivnosti sa ciljem da promene postojeće stereotipe o romskoj populaciji. Usavršavanje veština komunikacije sa medijima ojačaće kapacitet nevladinih organizacija da ispune ciljeve postavljene Dekadom Roma, poboljšanje pozicije romske populacije, uključivanje romske zajednice u sve sfere javnog života.
Projektne aktivnosti su usmerene na obučavanje aktivista romskih nevladinih organizacija da unaprede i profesionalizuju medijsku prezentaciju svojih programa, projekata i aktivnosti, i na taj način ponude kvalitetne i jasne sadržaje - informacije medijskim profesionalcima. Veliki broj aktivnosti i afirmativnih projekata koje su sprovele romske nevladine organizacije, posebno onih koji se tiču zdravstvenih pitanja romske populacije, nisu dobili medijsku pažnju i to je, na izvestan način, redukovalo njihov uticaj.
Mediji i medijski profesionalci igraju veliku ulogu u senzitivizaciji javnosti za pitanja vezana za romsku populaciju i zato je neophodno da se unaprede standardi objektivnog izveštavanja o ovim temama. Projektom je predviđeno da se urednicima i novinarima pruže sadržaji koji će unaprediti izveštavanja o romskoj populaciji sa ciljem da se poboljša razumevanje kompleksnosti situacije u kojoj se nalazi romska manjina.
U saglasnosti sa ključnim ciljevima Dekade Roma kao što su socijalna emancipacija romskih zajednica, unapređenje kvaliteta života, uključivanje Roma u procese donošenja odluka, romske nevladine organizacije će biti obučene da obavljaju PR aktivnosti, komunikaciju sa državnim institucijama, novinarima i širokom publikom, kako bi što jasnije izrazile svoje stavove, potrebe, probleme i uticali na menjanje predrasuda o romskoj populaciji