Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Najčitaniji tekstovi MC Newsletter-a
  • Vukašin Obradović: Koliki je, bre, bio taj razred
  • Dragan Radović: Postoji li isplativi lokalni medijski sajt?
  • Angelina Radulović: Zašto novinari u Srbiji zaziru od društvenih medija kao profesionalnog alata?
  • Danica Radišić: Evolucija novinarstva
  • Jasna Kamatović: O korišćenju interneta, korisnicima, informacijama
  • Stevan Majstorović: Twitter revolucija
  • Nedim Sejdinović: Medijsko poricanje genocida
  • Dragan Varagić: Budućnost medija je u novinarstvu prema potrebama konzumenata vesti
Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

PR radionice za romske nevladine organizacije

Medija centar Beograd realizuje projekat PR radionice za romske nevladine organizacije koji finansira Fond za otvoreno društvo i Fondacija Instituta za otvoreno društvo u okviru Romskog programa i Programa javnog zdravlja (razvijanje kapaciteta romskog civilnog sektora za učešće u procesima utvrđivanja javnih politika, planiranja budžeta na nacionalnom i lokalnom nivou i za kontrolu trošenja budžetskih sredstava namenjenih za sprovođenje romskih politika).

Cilj projekta je da se edukuju romske nevladine organizacije da profesionalno obavljaju PR aktivnosti sa ciljem da promene postojeće stereotipe o romskoj populaciji. Usavršavanje veština komunikacije sa medijima ojačaće kapacitet nevladinih organizacija da ispune ciljeve postavljene Dekadom Roma, poboljšanje pozicije romske populacije, uključivanje romske zajednice u sve sfere javnog života.

Projektne aktivnosti su usmerene na obučavanje aktivista romskih nevladinih organizacija da unaprede i profesionalizuju medijsku prezentaciju svojih programa, projekata i aktivnosti, i na taj način ponude kvalitetne i jasne sadržaje - informacije medijskim profesionalcima. Veliki broj aktivnosti i afirmativnih projekata koje su sprovele romske nevladine organizacije, posebno onih koji se tiču zdravstvenih pitanja romske populacije, nisu dobili medijsku pažnju i to je, na izvestan način, redukovalo njihov uticaj.

Mediji i medijski profesionalci igraju veliku ulogu u senzitivizaciji javnosti za pitanja vezana za romsku populaciju i zato je neophodno da se unaprede standardi objektivnog izveštavanja o ovim temama. Projektom je predviđeno da se urednicima i novinarima pruže sadržaji koji će unaprediti izveštavanja o romskoj populaciji sa ciljem da se poboljša razumevanje kompleksnosti situacije u kojoj se nalazi romska manjina.

U saglasnosti sa ključnim ciljevima Dekade Roma kao što su socijalna emancipacija romskih zajednica, unapređenje kvaliteta života, uključivanje Roma u procese donošenja odluka, romske nevladine organizacije će biti obučene da obavljaju PR aktivnosti, komunikaciju sa državnim institucijama, novinarima i širokom publikom, kako bi što jasnije izrazile svoje stavove, potrebe, probleme i uticali na menjanje predrasuda o romskoj populaciji