Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Projekat Digitalni glas Srbije pokrenut je prvu put povodom izbora 2012. godine. Tim stručnjaka za nove medije posebno za ovu priliku je prikupljao javno dostupne informacije i izjave korisnika na društvenim mrežama, blogovima, forumima i onlajn medijskim portalima, te na osnovu tih podataka objavljivali analize i izveštaje o javnom mnjenju, dešavanjima, kao i mogućim neregularnostima.
Medija centar, u saradnji sa istim timom stručnjaka za nove medije agencije Krazy Fish, implementira ponovo iste metode za praćenje i analizu u parlamentarnim izborima ove godine.
Izveštaji će biti objavljivani svakodnevno, na MC sajtu i distribuirani putem MC mejling liste, a tokom izbornog dana i najavljene Izborne noći u Medija centru, izveštaji i analize biće plasirani na svaka tri sata vremena počev od 06:00 pa do konačnih rezultata izbora.
Kao jedan od glavnih izvora informacija koristiće Tviter društvena mreža na kojoj možete pratiti dešavanja putem haštaga #DigitalniGlas.
Sve prijave biće ispraćene i odobrene od strane novinara i tima za nove medije u Medija centru, a pozivaju se građani da šalju svoje komentare na društvenim mrežama, kao i kratke izveštaje i informacije o mogućim neregularnostima tokom izbornog procesa.
Tokom izborne noći u Medija centru Digitalni glas će redovno saopštavati rezultate monitoringa javnog mnenja na internetu, kao i komparativne rezultate u gradovima širom Srbije, uključujući i izveštavanje o nepravilnostima koje će prijavljivati građani. Moderatori panel diskusija će sa panelistima komentaristati i analizirati stavove i izborne rezultate koji budu pristizali putem društvenih mreža.
Direktan prenos svih događaja moguće je pratiti na MC Web televiziji odabirom sale na osnovu najavljenog programa.