Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

URS: RRA RADI ZA DS

Izvor: Blic, 25.03.2012; Strana: 3

1 komentara      Ostavite komentar

Sporan spot u kampanji Mlađana Dinkića

Ujedinjeni regioni Srbije prekršili su Zakon o oglašavanju time što su u izbornom spotu koristili logo poznatih svetskih kompanija, zbog čega će najverovatnije biti doneta odluka da se emiterima naloži zabrana emitovanja tog spota, saopštila je Rebulička radiodifuzna agencija.
U URS-u, pak, tvrde za “Blic” da nijedna kompanija nije imala primedbi na njen spot. Iz URS dodaju da su se u RRA tek sada, „kada smo prozvali DS da zloupotrebljava funkciju predsednika države zarad partijske promocije, iznenada setili da nešto nije u redu sa spotom URS-a“.
Kompanije koje se spominju u spotu su direktan rezultat rada Mlađana Dinkića kao ministra ekonomije, jer su došle zahvaljujuci programu subvencija koji je on osmislio. Kadrovi u spotu su iz arhive događaja na koje je Dinkić bio pozvan od strane tih kompanija - kažu u URS-u.
U informativnoj službi URS-a ističu da je “mnogo veći problem to što predsednik Srbije zloupotrebljava svoju funkciju”.
Zbog toga smo i uputili prigovor RRA. Predsednik Srbije se 18. marta kao državnik pojavio u službenoj poseti porodici koja živi na selu i obišao njihov plastenik, a 20. marta u predsedničkoj poseti “Fijatu”. Ti isti materijali su 21. marta emitovani kao predizborni program liste DS “Izbor za bolji život
Boris Tadić”. Ispada da to nije problem, a spot URS je navodno problatičan. Apsurdno - ocenjuju u Ujedinjenim regionima.
Međutim u RRA drugačije gledaju na predizborne spotove u kojima “učestvuju” razne svetske kompanije.
Očito se radi o kršenju Zakona o oglašavanju, jer gledaoci stiču utisak da te kompanije podržavaju kampanju URS - kaže član Saveta RRA profesor Goran Peković, dok je zamenik predsednika Saveta RRA Goran Karadžić najavio da će to biti jedna od tema sednice tog tela, koja je zakazana za ponedeljak.
Karadžić je kazao da su službe RRA “uočile moguć problem” i obavestile Savet RRA da se u jednom od spotova URS pojavljuje logo drugih firmi i kompanija.
Savet RRA će, kako je objasnio, ukoliko bude smatrao da ima elemenata kršenja Zakona o oglašavanju, uputiti prekršajnu prijavu, pa će konačnu reč o tome dati Prekršajni sud, URS u spornom spotu koristi logo kompanije Fijat, na čijem je dolasku u Srbiju lider URS bio angažovan kao ministar u Vladi Srbije, ali i Juko i Beneton.
Potpredsednica DS Jelena Trivan, s druge strane, kaže za “Blic”da URS pokušava napadima na druge stranke “skrenu pažnju sa činjenica”.
Koliko razumem, prema oceni nekih članova RRA, URS je taj koji je kršio Zakon korišćenjem imena stranih kompanija u spotovima, a predhodno oglašavanjem van kampanje. Predsednik Tadić u skladu sa zakonom obavlja svoju funkciju i to je nedvosmisleno jasno - kategorična je Trivan.
Antrfile:
„Fijat" bez komentara

U kompaniji "Fijat automobili Srbija" juče nisu želeli da komentarišu to što Ujedinjeni regioni Srbije, koriste ovu kompaniju u predizbornoj kampanji. Iva Đurić, predstavnica za javnost "Fijata" rekla je da ne vidi zašto bi bilo ko iz ove kompanije komentarisao predizborne spotove URS-a. - Kampanja ko kampanja - rekla je ona.

Autor: M. MALEŠ

Komentari (1)

1. Dinkic i URS su u pravu, Jelena Trivan prica u prazno i ne znam ko joj jos veruje!? G.Tadic nema dobre savetnike, ocito.
Snezana, 26.03.2012. 14:54:58

Pogledajte sve komentare (1)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.