Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Snimak seminara Oglašavanje na Internetu

U organizaciji ABC Srbija, uz podršku USAID i IREX, 28. januara 2010. u beogradskom hotelu Zira održan je seminar “Oglašavanje na Internetu”. Osnovni cilj seminara bio je podizanje svesti javnosti i oglašivača o važnosti i budućnosti internet marketinga, kao i sticanje novih znanja iz ove oblasti.

Lista od devet predavača uključuje direktore najposećenijh sajtova i najuspešnijih agencija i sistema za zakup online medijskog prostora u Srbiji (Blic, Karike, Infostud, eTarget...):

  • Stefan Salom, Infostud
  • Mladen Malik, vlasnik sajta ezadar.hr
  • Gabrijela Stjepanović, HTTPOOL
  • Vlastimir Čobrda, Country Manager, Etarget Srbija
  • Dejan Bizinger, Rate Solutions d.o.o.
  • Milan Kovačević, izvršni direktor, ABC Srbija
  • Rade Tričković, HTTPOOL
  • Jovan Protić, direktor, online Ringiera
  • Nebojša Radović, Adria Media

Cilj seminara bio je podizanje svesti javnosti i oglašivača o važnosti i budućnosti internet marketinga, kao i sticanje novih znanja iz ove oblasti.

Snimci predavanja su dostupni na www.live-e.tv/dogadjaji/seminar-o-internet-ogla%C5%A1avanju.

Teme održanih predavanja:

  • Oglašavanje na listing sajtovima
  • Oglašavanje na lokalnom portalu
  • Search oglašavanje
  • Kontekstualna PPC reklama
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Standardi i oglasni potencijal sajtova
  • Oglašavanje preko posrednika
  • Oglašavanje na medijskim sajtovima
  • Osnovna pravila i dometi oglašavanja na Internetu

ABC Srbija (Audit Bureaux of Circulations ) je prva oditorska kuća za utvrđivanje realnih promotivnih potencijala štampanih medija, interneta i drugih medija i deo je evropske i svetske federacije oditorskih kuća (EMEA ABC i IFABC). Cilj ABC Srbija je da pomogne uvođenje transparentnosti u marketinškoj industriji i poslovanju na relaciji oglašivač-agencija-mediji.
ABC Srbija danas odituje preko 90% prodatog tiraža dnevnih listova i oko 80% prodatog tiraža magazina u Srbiji. Od prošle godine, ABC Srbija učestvuje u razvoju ABC Bosne i Hercegovine i Hrvatske i stvaranju regionalne ABC organizacije.
www.abcsrbija.com

 
USAID/IREX
Ova sekcija sajta realizovana je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Izneti stavovi pripadaju isključivo autoru i ne predstavljaju zvaničan stav USAID-a i IREX-a.