Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 12 > Profesionalizam u medijima

Ocene, nagrade, kursevi i takmičenja

Uloga medija kao najznačajnijih kanala političkog komuniciranja od ključnog je značaja u formiranju imidža kandidata i političkih partija, piše Siniša Atlagić u autorskom tekstu u listu Politika. Istraživači izbornog ponašanja nalaze da što su mediji „uposleniji“ u kreiranju imidža kandidata ili partija to će i uticaj ovog faktora na izbornu odluku birača biti značajniji. Oni koji su sposobni da prate scenarije spin doktora na domaćoj političkoj sceni, smatraju da je najuspešniji je aktuelni predsednik Tadić, čiji je marketinški tim uspeo da kreira i na političkom tržištu dobro proda celebrity političara sa odličnim TV nastupom.
(Politika, NUNS, 14.09.2011)

Film Radio Televizije Vojvodine uvršten je u selekciji festivala Kitovras
(NUNS 07.09.2011)

U četvrtak, 15. 09. 2011. godine, ističe rok za slanje novinskih tekstova na konkurs za najbolji medijski prilog iz oblasti lokalne samouprave, koji su raspisali Savet Evrope i Stalna konferencija gradova i opština u okviru programa „Jačanje lokalne samouprave u Srbiji, faza 2“.
(NDNV, 02.09.2011)

Kancelarija UNICEF-a u Srbiji oglašava konkurs za godišnju nagradu za medijsko izveštavanje o deci i dečijim pravima, sa fokusom na promovisanje socijalne inkluzije ugrožene dece u Srbiji. Nagrade se dodeljuju za najbolji prilog objavljen na televiziji, radiju i u štampanim medijima na teritoriji Republike Srbije u periodu od 1. januara do 1. novembra 2011. godine. Rok za prijavljivanje radova je 5. novembar 2011. godine.
(MC, 12.09.2011)

Uprava Udruženja novinara Srbije odlučila je da novoustanovljena nagrada za novinarsku humanost, koju će od ove godine dodeljivati svakog 26. oktobra, ponese ime novinara i humaniste Đoka Vještice, saopštio je UNS. Nagrada će se dodeljivati kolegama koji svojim tekstovima i prilozima podstiču pojedince i javnost na ostvarivanje humanih akcija, kritikuju socijalno neodgovorno ponašanje u društvu i podstiču solidarnost.
(Tanjug, Blic, Politika, Alo!, Press, UNS, 14.09.2011)

Medijski transferi

Prelazak Slavka Beleslina sa Pinka na B 92 poslednji je u nizu transfera koji su ovog leta potresli srpsku medijsku scenu. Ipak, pobednik „rata“ za TV lica, pred početak jesenje sezone je televizija Prva - jer je svoje redove ojačala sa najviše „tuđih vojnika“, a zadržala je sve svoje.
(Večernje Novosti, NUNS,13.09.2011)

Godišnjice/jubileji

„Prozor“, alternativni TV Dnevnik Prvog programa Radio televizije Srbije, koji je 2. septembra obeležio jubilej, ostao je mnogim Novosađanima u sećanju kao inicijalna kapisla borbe protiv gušenja slobode javne reči, navodi u saopštenju NDNV. Od brojnih učesnika gotovo svi su ili ostali nezavisni intelektualci, profesori univerziteta ili su uzeli aktivno učešće u stvaranju demokratskog društva. Od „Prozora“ su nastale, razvijale se gotovo sve političke partije i nevladine organizacije u Novom Sadu.
(Danas, ANEM, 01.09.2011)

Dvadeseta godišnjica „Prozora“ obeležena je na terasi NDNV u 19.30 časova. Pre dve decenije počeo je ovaj najduži i najmasovniji protest u istoriji srpskog novinarstva protiv gušenja slobode javne reči.
(Dnevnik, 03.09.2011, NDNV, 05.09.2011)

Radio Kikinda povodom 20. rođendana svim sugrađanima poklanja Koncert na Gradskom trgu. Radio Kikinda počela je emitovanje programa 12. 09. 1991. godine u 14 sati.
(Dnevnik, NUNS, ANEM, 10.09.2011)

Radio Boom 93 emituje program od 6.septembra 1992.godine. Politički nezavisan, od osnivanja bio je protiv ratnohuškačke politike, nepoštovanja i kršenja ljudskih prava, pljačke i kriminalizacije Srbije zbog čega je bio zabranjivan više puta tokom Miloševićevog režima.
(Radio Boom 93, ANEM, 06.09.2011)

Izdanje broj 12
03-16. septembar 2011.

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.