Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
U kampanji za parlamentarne izbore, raspisane za 6. maj, važiće nova pravila za predstavljanje stranaka u elektronskim medijima, po kojima će partije, u skladu s nedavnim odlukama Republičke radiodifuzne agencije, moći da zakupe najviše pet minuta dnevno na televizijskim i radio-stanicama. Emiteri će u jednom danu moći da emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa, podeljenog u blokove od po 30 minuta, i to isključivo van udarnih termina. Opštim obavezujućim uputstvom radio i televizijskim stanicama u predizbornoj kampanji definisano je da televizije strankama ne mogu ustupiti termine između 6 do 9 i od 19 do 23 sati, a radio-stanice od 6 do 9 i 15 do 19 sati. Termin stranke koja nije zainteresovana emiter neće moći da ustupi drugoj, a jednom u toku kampanje izborna lista se može opredeliti za prilog od 30 minuta, ali u danu kada se emituje neće imati pravo na petominutni prilog. Stranački programi koji se emituju u zakupljenim terminima moraju biti označeni kao „plaćeni predizborni termin”.
Javni servisi nemaju pravo da iznajmljuju termine partijama. Trajanje informativnih emisija u kojima gostuju predstavnici izbornih lista nije ograničeno i stvar je uređivačke politike medija, ali one moraju biti označene kao „predizborni program”. Stranački funkcioneri, koji su na izbornim listama, u toku kampanje neće moći da učestvuju u zabavnim programima. Reklame političkih stranaka javni servisi mogu emitovati u trajanju do šest minuta po satu, a komercijalni emiteri u trajanju do 12 minuta, dok se istraživanja javnog mnjenja mogu objavljivati uz uslov da se imenuje naručilac i ne u udarnim terminima informativnih emisija.
Autor: NN
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.