Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

PRAVILA RRA

Izvor: Dnevnik, 14.03.2012; Strana: 2

0 komentara      Ostavite komentar

 

U kampanji za parlamentarne izbore, raspisane za 6. maj, važiće nova pravila za predstavljanje stranaka u elektronskim medijima, po kojima će partije, u skladu s nedavnim odlukama Republičke radiodifuzne agencije, moći da zakupe najviše pet minuta dnevno na televizijskim i radio-stanicama. Emiteri će u jednom danu moći da emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa, podeljenog u blokove od po 30 minuta, i to isključivo van udarnih termina. Opštim obavezujućim uputstvom radio i televizijskim stanicama u predizbornoj kampanji definisano je da televizije strankama ne mogu ustupiti termine između 6 do 9 i od 19 do 23 sati, a radio-stanice od 6 do 9 i 15 do 19 sati. Termin stranke koja nije zainteresovana emiter neće moći da ustupi drugoj, a jednom u toku kampanje izborna lista se može opredeliti za prilog od 30 minuta, ali u danu kada se emituje neće imati pravo na petominutni prilog. Stranački programi koji se emituju u zakupljenim terminima moraju biti označeni kao „plaćeni predizborni termin”.
Javni servisi nemaju pravo da iznajmljuju termine partijama. Trajanje informativnih emisija u kojima gostuju predstavnici izbornih lista nije ograničeno i stvar je uređivačke politike medija, ali one moraju biti označene kao „predizborni program”. Stranački funkcioneri, koji su na izbornim listama, u toku kampanje neće moći da učestvuju u zabavnim programima. Reklame političkih stranaka javni servisi mogu emitovati u trajanju do šest minuta po satu, a komercijalni emiteri u trajanju do 12 minuta, dok se istraživanja javnog mnjenja mogu objavljivati uz uslov da se imenuje naručilac i ne u udarnim terminima informativnih emisija.

Autor: NN

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.