Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Najčitaniji tekstovi MC Newsletter-a
  • Vukašin Obradović: Koliki je, bre, bio taj razred
  • Dragan Radović: Postoji li isplativi lokalni medijski sajt?
  • Angelina Radulović: Zašto novinari u Srbiji zaziru od društvenih medija kao profesionalnog alata?
  • Danica Radišić: Evolucija novinarstva
  • Jasna Kamatović: O korišćenju interneta, korisnicima, informacijama
  • Stevan Majstorović: Twitter revolucija
  • Nedim Sejdinović: Medijsko poricanje genocida
  • Dragan Varagić: Budućnost medija je u novinarstvu prema potrebama konzumenata vesti
Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Onlajn konsultacije za romske nevladine organizacije iz oblasti odnosa sa javnošću

Besplatne konsultacije su pokrenute u okviru projekta PR radionice za romske nevladine organizacije koji finansira Fond za otvoreno društvo i Fondacija za otvoreno društvo kako bi se pružila podrška romskim nevladinim organizacijama u planiranju i sprovođenju aktivnosti vezanih za komunikaciju sa medijima, a time i širom javnošću.

Onlajn konsultacije će voditi Miloš Đajić , stručnjak iz oblasti odnosa sa javnošću, aktivista, i biće dostupne zainteresovanim korisnicima u periodu od 19. januara do 30. aprila 2012.

Postavite pitanje

Odgovori:

  • Šta je potrebno za uspešnu organizaciju događaja?
    Događaj je trenutak koji će vas uveriti da su odnosi s javnošću jedno od najlepših i najizazovnijih profesija. Važne trenutke pamtimo po slikama. Uz slike se vezuju i reči i poruke. Ako je slika nezanimljiva, poruka se neće sećati ni oni koji su ih izrekli. Međutim, ako se to desilo u pozitivnoj i inspirativnoj atmosferi – računajte na pozitivne asocijacije. Dobar/a menadžer/ka odnosa s javnošću od svega može da napravi događaj, ali to čini samo onda kada ima valjan razlog. Dobar menadžer/ka odnosa s javnošćustvara prilike i događaje...

  • Šta je saopštenje za javnost?
    Saopštenje za javnost je naјčešći oblik prenošenja informacija javnosti putem medija. Ono je i dalje glavno oruđe u odnosima sa medijima i predstavlja sažet opis događaja, pogodan za korišćenje u različitim medijima. Saopštenje takođe može da bude i formulacija nečijeg stava, komentar ili odgovor na pitanje pojedinaca ili javnosti...

  • Kako napisati dobro saopštenje za javnost?
    Ako prihvatimo da je forma saopštenja ono što će ostaviti prvi utisak, onda bi trebalo poštovati neka pravila: Svako saopštenje treba da ima logotip/memorandum organizacije, saopštenje se piše na klasičnom papiru formata A4. Razmak između redova treba da bude 1,5 ili dvostruki. Margine moraju biti široke kako bi novinari mogli nešto i da na njima pribeleže. Veličina fonta je najčešće 12, korišćenje skraćenica svodimo na najmanju moguću meru, a ako ih ipak upotrebimo, na početku se skraćenica mora javiti u svom punom obliku sa skraćenicom u zagradi.

  • Struktura saopštenja za javnost
    Struktura saopštenja je slična novinarskoj vesti i preporučuje se pravilo „obrnute piramide”. Prvi pasus je „udarni” i sadrži najvažnije informacije. Sledeći pasusi proširuju tu informaciju i daju više detalja, s tim što će se prvo govoriti o najbitnijim stvarima, a potom, u svakom narednom pasusu, o detaljima koji mogu biti od značaja...

  • Šta treba znati o gostovanjima u televizijskim emisijama?
    O nastupu i izlaganju, o ponašanju u studiju. Kako se obući i namestiti...