Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Događaj je trenutak koji će vas uveriti da su odnosi s javnošću jedno od najlepših i najizazovnijih profesija. Važne trenutke pamtimo po slikama. Uz slike se vezuju i reči i poruke. Ako je slika nezanimljiva (na primer, tribina koja izgleda isto poslednjih pedeset godina), poruka se neće sećati ni oni koji su ih izrekli. Međutim, ako se to desilo u pozitivnoj i inspirativnoj atmosferi – računajte na pozitivne asocijacije. Dobar/a menadžer/ka odnosa s javnošću od svega može da napravi događaj, ali to čini samo onda kada ima valjan razlog. Dobar menadžer/ka odnosa s javnošćustvara prilike i događaje!
PR JE DOBAR DOMAĆIN!
Iskustvo i domaće vaspitanje su dobra „osnovna škola” za organizaciju svakog događaja. Ono što je najvažnije za pripremu jednog porodičnog slavlja ili okupljanja većeg broja ljudi, osnova je pripreme svakog događaja. Dakle, samopouzdanje ne bi trebalo da bude problem! Za početak, setite se onoga što je vama bilo prijatno kao učesniku nekog događaja. I, naravno, setite se onoga što više ne biste želeli da doživite. Po svoj prilici, ne bi ni vaši gosti!
DOBAR PLAN I PRIPREMA SU TEMELJI OPUŠTENOSTI!
Baš kao što su slučajnost i improvizacija „mineri” dobrog događaja. Osnovna odlika dobrog plana je PRECIZNOST. U našem mentalitetu je običaj da se mnogo toga podrazumeva i, po pravilu, baš na tim „podrazumevajućim” stvarima – nastaju problemi.
NAPRAVITE SLED DOGAĐANJA
Događaj mora da bude isplaniran korak po korak, doslovno iz minuta u minut. Neodređene zamenice „nešto”, „neko”, „negde” ili „u neko doba” – nisu dozvoljene u dobrom planu!
NIKAD PREVIŠE PLANIRANJA
SVAKA NEODREĐENOST JE NEŠTO ŠTO U TOKU SAMOG DOGAĐAJA MOŽE DA NAPRAVI NEVOLJE.
Kreativnost pri osmišljavanju događaja svakako podrazumeva izbor dobre, zanimljive, originalne lokacije.
PR RADI SA TIMOM…
Veština komuniciranja ogleda se i u formiranju tima koji će preuzeti brigu oko organizacije.
Još trpimo posledice „kolektivne odgovornosti“. Kao što u planiranju ne postoji „neko“ zadužen za određeni segment, nije dobro ni da svi rade sve. Tada se, obično, dešava da mnogo toga ostane neurađeno, jer su „svi“ očekivali da će to „neko“ uraditi. Precizna zaduženja, shodno sposobnostima i kontaktima, svima će olakšati posao. Da sve ne bi ostalo na rečima, dobro je da negde bude istaknut i plan:
Zadatak | Ko je odgovoran | Rok da se završi |
Dobro je da vam ovo bude stalno pred očima jer će vas opominjati na rokove, na nedovršeno i u svakom trenutku će se znati šta je čije zaduženje, kao i koga treba podsetiti.
I, ne zaboravite:
NIKAD PREVIŠE PLANIRANJA!
REČI LETE,
NAPISANO OSTAJE!