Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 41 > Novo u medijima

Novo u medijima

Savremena sredstva komuniciranja, poput društvenih mreža, još nisu zaživela na ovdašnjoj političkoj sceni, pa Vlada Srbije nema prezentacije na Tviteru i Fejsbuku, rezultat je medijskog monitoringa u Srbiji koji je sprovela fondacija Konrad Adenauer. Ukazano je i da je aktivnost političkih stranaka na društvenim mrežama drastično opala po završetku izborne kampanje.
(RTV, Beta, NUNS, NDNV, 25.10.2012)

Kanal Pink 2 startovao je na poziciji koja je u mrežama kablovskih operatera u Srbiji bila rezervisana za Televiziju Avala. „S digitalizacijom i ekspanzijom kablovskih provajdera na čak 70 odsto teritorije u Srbiji sama ideja o dodeli frekvencija za nacionalne frekvencije se obesmišljava. Gledani će biti svi, a najgledaniji oni koji imaju jake sadržaje i najkvalitetniji program” - smatra prvi čovek „Pinka“, Željko Mitrović. „Morao sam preko noći da smislim nešto novo kada je bilo jasno da će se TV Avala ugasiti, tako da je bukvalno za dva dana osmišljen Pink 2. Munjevito smo reagovali i postavili novi program koji će, po svim parametrima koje imamo, izazvati poremećaje na medijskom nebu“, kaže Mitrović .
(Blic, 06.11.2012)

Digitalizacija

Potrošnja na digitalne sadržaje, odnosno preuzimanje medijskih proizvoda u digitalnom formatu, utrostručila se na svetskom nivou između 2006. i 2010. i nastavlja da raste.
(Politika, 27.10.2012)

Portal Novinarnica i Centar za promociju nauke predstavili su na Sajmu knjiga u Beogradu koncept čitanja novina, časopisa i knjiga u digitalnom formatu. Na portalu se nalazi oko 180 različitih novina i časopisa online, koje se štampaju i izdaju u Srbiji, kao i regionu.
(Pregled, 31.10.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.