Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Novo u medijima
NUNS poziva novinare veterane i početnike da se prijave za aktivno učešće u realizaciji projekta „Zrelo doa u medijima“. Projekat se sprovodi povodom Međunarodne godine aktivnog starenja i međugeneracijske solidarnostri, a cilj je podizanje svesti javnosti o položaju starijih ljudi i njihovom doprinosu društvu.
(NUNS, 09.10.2012)
Novi dodatak magazina NIN „Kultura“ predstavljen je juče performansom u holu kompanije „Ringier Aksel Springer“. Dodatak će od 11. oktobra izlaziti jednom mesečno, a urednik kulture u NIN-u, Dragan Jovićević, rekao je da je taj list oduvek gajio drugačiji pristup kulturi i da će tako nastaviti.
(Blic, UNS, NUNS, 10. 10. 2012)
Komitet znanja Srbije, koji okuplja istaknute mlade srpske stručnjake, naučnike i umetnike, osnovao je Srpsku naučnu televiziju (SNT) koja će, osim emisija u sopstvenoj produkciji, publici predstaviti i sadržaje koje je u vidu donacija dobila od inostranih i domaćih prestižnih univerziteta, instituta i istraživačkih centara. Ova TV stanica trenutno emituje eksperimentalni program u kablovskom sistemu IPTV-a Telekoma Srbije i u veb-paketu „Sve na klik“.
(Danas, NUNS, 24 sata, UNS, Politika, Press, 28.09.2012)
Posle više od decenije pauze formirana je redakcija „Indeksa 202“, studentskog programa u okviru Radio Beograda 202, koji će u pet radnih dana od 16.15 do 17 sati ponovo biti tribun studentske populacije.
(Danas, UNS, NUNS, 01.10.2012)
Od 15. oktobra u Srbiji startuje novi TV kanal - Foks. Primarno biće namenjen emitovanju najnovijih holivudskih serija. „Fox International Channels“ najavio je da će taj kanal moći da prate i gledaoci u Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Crnoj Gori i Albaniji.
(Blic, 02.10.2012)
Ana Martinoli u RAB Newsletter-u: Konvergencija tradicionalnog radija sa novim medijskim kanalima i platformama uvela je i pitanje vizuelizacije radija u praktična razmatranja strategija plasmana i produkcije sadržaja radija. Nije svaka vizuelizacija radija poželjna i nema svaka vizuelizacija radija obavezno pozitivan rezultat. Vizuelizacija radija obuhvata sve forme, od najjednostavnijeg prenosa sadržaja putem web cama do radio feature-a, dokumentarnih audio filmova ilustrovanih slikom ili videom. Vizuelizacijom radija bi trebalo da se ispune očekivanja publike da će moći da vide nešto od onoga što se pravi za radio program i što bi trebalo da nadogradi sam audio doživljaj, da pomalo demistifikuje zvučnu sliku i obogati je.
(RAB Newsletter, 08.10.2012)
„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva
Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a. |