Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 36 > Novo u medijima
Novo u medijima

Kompanija Ninamedija je povodom 10 godina poslovanja lansirala novi inteligentni servis, pod nazivom BuzzMonitor. U pitanju je softver koji prati sve javne kanale komunikacije na internetu. Uz pomoć BuzzMonitor-a ne samo da će korisnici odmah imati pristup i uvid šta onlajn mediji i društvene mreže, poput Fejsbuka i Tvitera, pišu o brendu, kompaniji, određenoj temi, političkoj partiji, pojedincu, ili kampanji itd, već će korisnici automatski dobiti povratnu informaciju o reagovanju javnosti.
(ASMEDI Newsletter, Avgust 2012)

Program USAID-a za podršku medijima u Srbiji, koji sprovodi IREX podržao je web portal Južne vesti u uvođenju softvera za anonimno prijavljivanje korupcije pod nazivom Perun. Ovaj softver daje mogućnost građanima da prijave poverljive podatke u vezi sa korupcijom, ili malverzacijama u javnom sektoru, uz maksimalnu zaštitu izvora informacija i pruža novi, dobar izvor informacija za novinare. Na portalu Južnih vesti (www.juznevesti.com) i Peruna www.perun.rs nalazi se link za skidanje softvera za anonimne prijave korupcije. Korišćenjem ovog softvera i www.perun.rs portala, korisnici dobijaju potpunu zaštitu identiteta. Južne vesti su nekoliko svojih novinara odredile da proveravaju i istraže sve prijave koje stižu od građana. Za prvih mesec dana rada portala, prijavljena su tri slučaja korupcije i još niz raznih primera lošeg rada državne uprave. U narednom periodu, Južne vesti će dodatno promovisati ovaj portal u javnosti.
(ASMEDI Newsletter, Avgust 2012)

Današnja Jugoslovenska radio-televizija funkcionisaće kao portal i radio, čiji je početak TV programa planiran za kraj novembra. Prostorima nekadašnje SFRJ kruži vest o o grupi mladih i ambicioznih ljudi iz šest zemalja bivše Jugoslavije, koja je odlučila da oživi Jugoslovensku radio-televiziju. Ideja je došla od Benjamina Hasanića iz Maglaja putem „Fejsbuka“. Projekat je do sada okupio oko 50 volontera iz Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije, Kosova i Hrvatske. Eksperimentalni TV program već je počeo i emituje se 24 časa. Svi mogu da prate program putem adrese: livestream.com/jugoslovenskatelevizija“.
(Akter, 27.08.2012)

Timočka TV iz Zaječara promenila je naziv u Best TV. U nastojanju da preraste regionalne okvire, Best TV će preko KDS operativne mreže i APTV sistema proširiti gledanost na Beograd, Novi Sad i još dvadesetak gradova - saopštili su iz ove medijske kuće.
(Kurir, 28.08.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.