Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 26 > Novo u medijima
Novo u medijima

Malkolm Lav, koji predaje na Univerzitetu zapadne Engleske u Bristolu, na master studijama komunikacije nauke kaže: “Mislim da se TV i internet umnogome razlikuju. Većina sadržaja na internetu ima kratak vek trajanja. To je brza senzacija uglavnom loše proizvedena. Na internetu skoro svako može da bude „emiter“ programa, odnosno da stavi svoj audio ili video snimak. A to ne znači da je svaki snimak vredan gledanja. Zato je televizija neprevaziđena; ona organizuje ljude koji poseduju znanja i veštine u cilju proizvodnje video materijala koji je kvalitetan i kome možete uživati”.
(Politika, UNS, 29.03.2012)

Mogu li Tviter i Fejsbuk biti izvori informacija? Da li je Gugl novi urednik onlajn medija? Ko pruža informacije, novinari ili građani? Koliki je uticaj društvenih mreža na predizborne kampanje i medije – bile su teme međunarodnog dvodnevnog skupa „4M Beograd - Novinarstvo i novi mediji: nove granice“ u organizaciji Canal France International (CFI), Ambasade Francuske, NUNS-a i kancelarija OEBS-a i IREX-a.
(Danas, UNS, NUNS, 04.04.2012)

Prvi regionalni tok-šou „Okruženje” počeće da se emituje od ponedeljka 2. aprila na televizijskim stanicama u regionu, a publika iz Srbije emisiju će moći da prati na beogradskoj televiziji Studio B i TV Vranje. Prvi put posle raspada SFRJ informativna emisija o predrasudama, ekonomskoj krizi, medijima i omladini biće istovremeno emitovana u pet zemalja iz regiona. „Okruženje” će se prikazivati na sarajevskoj televiziji BHRT, na TV RTRS iz Banja Luke, na programu TV Alsat-M iz Skoplja. U Crnoj Gori će se prikazivati na televiziji Vijesti, a u Hrvatskoj na televiziji Kapital network iz Zagreba.
(Beta, NDNV, NUNS, Politika, Press, 31.03.2012, Press, UNS, 01.04.2012)

Dnevni list „Blic" od 2. aprila, izlazi u novom, redizajnirom, modernom dizajnu na kojem je mesecima radio tim eksperata. Uz novi redizajn, stižu i novi magazini. Utorkom - tematski dodatak na najrazličitije životne teme, sredom - Magazin za zdrav život, četvrtkom Blic Tiket - Magazin za kladioničare, petkom - TV program. Novina je subotnji specijalni dodatak na mađarskom jeziku.
(ASMEDI NEWSLETTER, april 2012)

Color Press Grupa lansirala je novi internet portal na adresi joy.rs. Portal će kao i magazin čiji brend nosi, pratiti sve ono što zanima devojke i mlade žene između 18 i 35 godina.
(ASMEDI NEWSLETTER, april 2012)

„Akter Media Group” izdavač nedeljnika „Akter“ pokrenuo je sajt na kojem su tri „Akterova“ internet izdanja. Pored onlajn izdanja nedeljnika „Akter“ od danas na Akterovoj veb adresi su i onlajn izdanje „Dnevni Akter“ i specijalizovani servis za međunarodne odnose „Akter Diplomatique“. Najvljeno je i pokretanje štampanog izdanja „Dnevni Akter”, a uskoro će biti puštene i aplikacije pomoću kojih će sva izdanja „Aktera“ biti dostupna i na mobilnim telefonima.
(UNS, 09.04.2012)

Digitalizacija

Nacionalna komisija za širokopojasni pristup i digitalni razvoj osnovana je danas u Beogradu, a njen glavni zadatak biće promocija značaja širokopojasnog pristupa Internetu. Komisija će biti usmerena na to da obezbedi univerzalno dostupan i pristupačan širokopojasni pristup, koji će do 2015. godine koristiti 40% domaćinstava u Srbiji.
(eKapija, 04.04.2012)

Savet RRA saopštio je da će pored televizija sa nacionalnom pokrivenošću, u pakete inicijalnog digitalnog TV signala ući i Radio televizija Vojvodine, RTV 2, RTV Kragujevac, RTV Vranje, RTV “Belle Amie” iz Niša i Regionalna TV iz Novog Pazara.
(Blic, 07.04.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.