Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 25 > Novo u medijima

Novo u medijima

Prvi regionalni tok-šou pod nazivom „Okruženje“ počeće da se emituje u ponedeljak 2. aprila i moći da se gleda u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Makedoniji i Srbiji. Teme u serijalu koji ima pet emisija su: Predrasude, Ekonomska kriza, Mediji, Biti mlad, a biti na Balkanu i Velike sile i Balkan. Emisija „Okruženje“ biće od 2. aprila svakog ponedeljka uveče na programu Studija B, RT Vranje, TV Vijesti u Podgorici, ALSAT-M TV u Skoplju, BHTV u Sarajevu i Kapital Network u Zagrebu. „Emisija traje jedan sat i pretenduje da postavi nove standarde u svom žanru po dinamici, zanimljivosti, načinu obrade tema i, naravno, regionalnom pristupu“, navodi se u saopštenju Centra za pomirenje i demokratizaciju u jugoistočnoj Evropi (CDRSEE), koji je realizovao emisiju zajedno sa Evropskim fondom za Balkan.
(Beta, Danas, 28.03.2012)

Tradicionalni mediji poput novina, televizije i radija i dalje su najefikasniji način komuniciranja s javnošću u odnosu na komuniciranje na društvenim internet mrežama kao što su Fejsbuk ili Tviter, pokazalo je istraživanje koje je u 12 zemalja sprovela vodeća svetska agencija za odnose s javnošću „Ketchum“. Ovaj rezultat nam govori da, uprkos neverovatnoj ekspanziji društvenih mreža poslednjih godina, ljudi i dalje najbolje reaguju na tradicionalne načine komunikacije, doživljavajući ih kao prirodnije i pristupačnije.
(Blic, UNS, NUNS, 28.03.2012)

Digitalizacija

Ministar kulture, informisanja i informacionog društva, Predrag Marković, na Avalskom tornju pustio je u rad Inicijalnu mrežu za testiranje emitovanja digitalnog TV signala, pomoću koje će digitalni signal moći da primi oko 40% stanovništva Srbije. Srbija je iz predpristupnih fondova EU dobila 137 miliona EUR, od čega je 10,5 miliona EUR izdvojeno za poslove pripreme digitalizacije i prelaska na digitalni signal za potrebe građana Srbije. JP „Emisiona tehnika i veze" izgradila je mrežu od 13 predajnika i dva repetitora koji rade na frekvenciji kao i matični predajnik i time su se stekli uslovi za početak digitalnog emitovanja u Srbiji.
(RTV,Tanjug, Politika, Danas, E-kapija, B92, NUNS, Blic, Pravda, UNS, 21.03.2012, Alo!, Politika, 24 sata, Kurir, 22.03.2012)

U Srbiji digitalni televizijsi signal moći će da prime samo vlasnici TV prijemnika sa DVB-T2 tjunerom. Ostali će za poseban uređaj „set top boks“ morati da izdvoje od 6.000 do 11.000 dinara.
(21.03.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.