Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 23 > Novo u medijima

Novo u medijima

National Geographic Srbija će prisustvo na Internetu uskoro podići na novi nivo. Adria Media Serbia je dobila prava za oficijelno digitalno izdanje National Geographic brenda za Srbiju, tako da će krajem marta javnosti biti predstavljena nova verzija sajta. Posetioci ubuduće mogu da očekuju portal, koji će biti bogatiji atraktivnim i interaktivnim NG sadržajima, poput tematskih foto i video galerija, edukativnih sadržaja, zanimljivih igara, mapa, kvizova i još mnogo toga.
(ASMEDI Newsletter, februar 2012)

Slaviša Pavlović, pisac i urednik časopisa Restart, koji od prošlog meseca izlazi u okviru Pressa, tvrdi nakon izlaska dva broja časopisa, da Restart stavlja akcenat na dobre vesti, promovišući tako pozitivne događaje, jer „verujemo da nam je kao narodu tokom svih ovih godina ponestalo optimizma i da smo, svesno ili nesvesno, počeli da se bavimo nebitnim stvarima od kojih nemamo nikakve koristi”.
(Press, 26.02.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.