Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Medija centar nudi mogućnost snimanja i montiranja svih vrsta događaja - konferencije za novinare, promocije, brifinge, seminare, poslovne susrete - na različitim lokacijama. Montirane video materijale dostavlja u traženom formatu (DVD video, DV AVI, ili nekom od formata pogodnih za postavljanje na web) uz mogućnost distribucije na dodatne adrese ili plasiranje materijala na Web TV mrežu. Kontakt osoba: Biljana Pavlović, E-mail: pavlovic@mc.rs Tel: 011 3349 547, 063 408 057.
(MC, 18.10.2011)
Adria Media Serbia pokrenula je novi onlajn projekat pod nazivom Stvar ukusa. StvarUkusa.rs je nastao iz želje da se izađe van okvira uobičajnih kulinarskih iskustava i prevaziđenih tradicionalnih recepata.
(ASMEDI Newsletter, Oktobar 2011)
Srpsko izdanje najprodavanijeg svetskog modnog magazina predstavilo je polovinom oktobra sajt ELLE.rs –Internet lokaciju za sve koje interesuje moda. Iz izdavačke kuće Adria Media Serbija poručuju da, kao i štampano izdanje, ELLE.rs ima misiju da „savremene žene inspiriše, razume, savetuje i vodi ka njihovom ličnom stilu“.
(ASMEDI Newsletter, Oktobar 2011)
„Nakon gašenja Nacionalnog građanskog pokrenuli smo nedeljnik, koji će izlaziti na 64 strane u koloru i baviće se pre svega, možda čak i isključivo, zbivanjima u Novom Sadu”, najavljuje glavni urednik Milorad Bojović. Iza lista i dalje stoji Info lokal medija grupa, koja je bila vlasnik i Nacionalnog građanskog, a pod njenim okriljem su i dalje Somborske novine, Subotičke novine, Nove kikindske novine, Zrenjanin, Bačkopalanački nedeljnik, Vršačka kula i Nova slobodna reč iz Vranja. „U vlasničkoj strukturi se, dakle, ništa nije promenilo, jedino je izmenjena koncepcija. Više se nećemo baviti velikim državnim temama, nego gradom i gradskim životom", kazao je Bojović, koji je bio glavni i odgovorni urednik i Građanskog lista, kasnije preimenovanog u Nacionalni građanski.
(RTV, NUNS, 19.10.2011)
„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva
Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a. |