Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 10 > Novo u medijima

Digitalizacija

O digitalizaciji RTV Vojvodine direktor Siniša Isakov kaže: „Digitalizacija ne znači za vojvođansku RTV ništa novo, taj proces je unutar kuće već odmakao. Moramo se pripremiti za nju, moramo proizvesti odgovarajući sadržaj, odgovarajućeg tehničkog kvaliteta. Treba da nastavimo proces digitalizacije u produkciji, no tu je veliki zastoj, budući da reportažna kola nisu adekvatna za današnje potrebe, kao i drugi delovi opreme koji su ostali analogni, ili su već prevaziđeni“.
(Danas, 06.08.2011)

Novi mediji

Šesti Svetski samit medija za mlade održava se u Beogradu pod sloganom „Medij je poruka! Oblikujmo budućnost zajedno“.
(Blic, 04.08.2011)

Ovogodišnja regionalna konferencija New Media Summit – Digital Agenda, pod sloganom THE FUTURE, NOW!, u organizaciji ABC Srbija i uz podršku Uprave za Digitalnu agendu Republike Srbije, održaće se 28. septembra u hotelu Continental u Beogradu. Samitu će prisustvovati više stotina rukovodilaca medijskih i IT kuća, marketinških i medijskih agencija i kompanija-oglašivača iz regiona.
(ABC Srbija, 11.08.2011)

ABC Srbija najavljuje novi proizvod na tržištu online istraživanja ABC gemiusAudience© koji je nastao kao rezultat ugovora između ABC Srbija i jedne od najvećih svetskih kompanija za online istraživanja Gemius. Rezultati istraživanja ABC gemiusAudience© prikazuju se jednom mesečnu u okviru GEM fajla, koji sadrži podatke o posećenosti i strukturi posetilaca svih web sajtova obuhvaćenih istraživanjem u toku jednog meseca. Upotrebom u GemiusExplorer softveru, GEM fajl omogućava detaljnu analizu oglasnog potencijala sajtova, kao i napredno media planiranje.
(ABC Srbija, 05.08. 2011, Asmedi Newsletter No.157)

Mesec dana nakon potpisivanja ugovora između ABC Srbija i kompanije Gemius i kreiranja ABC gemiusAudience™ online istraživanja, novom sistemu pristupio je veliki broj najposećenijih sajtova iz Srbije. Cena godišnje članarine se određuje na osnovu mesečne posećenosti web sajta i iznosi od 100 do 500 evra.
(ABC Srbija, 12.08.2011)

Novinari nedovoljno koriste prednosti savremenog interneta i posebnog vida prikupljanja i distribucije informacija koje omogućavaju društvene mreže poput „Tvitera“, ocenili su učesnici rasprave koju je organizovalo Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS). Svetao primer i povod za raspravu je momak Stefan Živković iz Zvečana, koji je prvi počeo da izveštava s Kosova na „Tviteru“, a onda su počeli da ga prate i ostali mediji, pa i političari. Bitan razlog za organizovanje ovog i sličnih skupova leži u sve jačem uticaju internet zajednice na tradicionalne medijske i novinske kuće.
(Pravda, 06.08.2011, Danas, 09.08.2011)

Predizborna kampanja za naredne parlamentarne izbore polako se zahuktava, a kao jedno od popularnijih sredstava za pridobijanje birača, stranke u Srbiji će koristiti internet. U Srbiji je prilično dobra penetracija interneta i ona svakim danom raste. „Oko 45 odsto populacije je redovno ili povremeno na mreži. Milion prodatih „pametnih“ telefona pokazuje da je veliki broj ljudi non-stop na mreži“, kaže Miloš Đajić, predsednik Upravnog odbora Centra modernih veština.
(Danas, 13.08.2011)

Novi časopis

Čuveni britanski magazin „Star“ dobio je svoju verziju na srpskom jeziku. Naime, po licenci izdavačke kuće „The Northern&Shell Titles Limited“ iz Londona, „Color Press Group“ objavila je srpsko izdanje ovog magazina, koje je u prodaji od 4. avgusta. „Star“ će se baviti isključivo vodećim zvezdama svetskog šou – biznisa. Magazin će imati ukupno 52 strane, dvonedeljnu dinamiki izlaženja i cenu od 45 dinara.
(Asmedi Newsletter No.157)

Izdanje broj 10
04-19. avgust 2011.

Skraćenice

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.