Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Svakog drugog petka
Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru...
Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 8 > Novo u medijima
Ponuda filmskih kanala od utorka je bogatija i za kanale CineStar TV i CineStar Action & Thriller. CineStar kanali emituju preko 20 sati filmskog programa svakog dana, filmovi se prikazuju bez pauza za reklame, a u potpunosti su titlovani. Kanale mogu gledati svi korisnici regionalne Total TV platforme iz Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Makedonije.
(Politika, 07.07.2011)

Nakon 11 godina u Boru je ponovo otvoreno dopisništvo RTS-a. Lokalna samouprava i Rudarsko - topioničarski basen Bor omogućili su poslovno - tehničku saradnju, a Javno preduzeće Štampa, radio i film ustupilo je prostorije dopisništvu RTS-a. „Otvaranjem dopisništva u Boru Radio - televizija Srbije polako zaokružuje sistem dopisništava kojih zajedno sa borskim dopisništvom, ima 23“, naglasio je Nenad J. Ristić, odgovorni urednik dopisništava RTS-a. Svečano otvaranje dopisništva RTS-a u Boru u prostorijama JP „ŠRIF“ zakazano je za 6. avgust na Dan rudara.
(RTV Bor onlajn, NUNS, 18. 07. 2011)

Digitalizacija

U organizaciji ABC Srbija i Business Dialogue, uz podršku USAID i IREX, u Beogradu je 1. jula održana konferencija Digital Impact. Ovaj događaj, posvećen digitalnom medijskom poslovanju, je okupio preko 250 učesnika. Kompletan izveštaj sa prvog Digital Impact-a je moguće pronaći na adresi: abcsrbija.com/dogadjaji/odrzani-dogadjaji.html.
(ABC Srbija, Newsletter, no 62)

ABC Srbija i Gemius potpisali su 1. jula dugoročni ugovor o saradnji na uvođenju ABC gemiusAudience sistema u Srbiju, čime je prvi put u regionu konsolidovano utvrđivanje oglasnih potencijala online i štampanih medija i demografskih istraživanja interneta. Ovim ugovorom, srpska medijska scena je dobila jedinstven proizvod, koji će biti od velike koristi kako vlasnicima medija, tako i agencijama, oglašivačima i drugim učesnicima u srpskoj marketinškoj industriji. Više informacija o novom sistemu moguće je dobiti putem upita na office@abcsrbija.com ili 011/24 50 508.
(ABC Srbija, Newsletter, no 62)

Regionalni New Media Summit – Digital Impact, u organizaciji ABC Srbija i Business Dialogue, će se održati 28. septembra u beogradskom hotelu Continental. Nakon velikog uspeha prošlogodišnjeg samita, posvećenog štampanim medijima, drugi po redu Media Summit će u fokusu imati nove medije i njihov uticaj na promenu i razvoj medijske scene u regionu.
(ABC Srbija, Newsletter, no 62)

Po završetku procesa digitalizacije skoro 1,5 miliona domaćinstava u Srbiji, koji TV program „hvataju“ putem antene, moraće da nabave Set Top Boks (STB) uređaj koji trenutno košta između 20 i 40 evra, jer će u suprotnom biti uskraćeni za prijem televizijskog signala. Digitalna zemaljska televizija obezbeđuje čistiju i oštriju sliku, a i kvalitetniji zvuk zahvaljujući višekanalnom prenosu zvuka, pruža mogućnost emitovanja televizije visoke rezolucije, povećanje broja programa koji se mogu emitovati i uvođenje dodatnih usluga, poput titlova, odloženog gledanja programa i elektronske trgovine. U početku će to biti kanali standardne definicije, a kasnije i kanali visoke rezolucije sa mogućnošću snimanja emisija, video na zahtev, gledanje emisija sa vremenskim pomakom i naknadno gledanje propuštenih emisija.
(Danas, 19.07.2011)

Mediji se više ne oslanjaju samo na tradicionalna štampana izdanja, već su sve više zastupljena onlajn izdanja, istako je Jovan Protić, direktor internet sajtova kompanije Ringier Aksel Springer. „Zbog novog trenda integrisali smo redakciju, a isti novinari sada pišu i za štampano i za onlajn izdanje“, rekao je Protić. On je naglasio da postoji povećan uticaj društvenih mreža na medije. Diskusije na Fejsbuku, prema Protićevim rečima, mogu biti povod medijima za istraživanje, što na kraju može da se nađe i na naslovnim stranama. „U digitalnoj eri više se ne pregovara sa Vladom, nego sa Guglom i Fejsbukom“, rekao je na diskusiji Vladimir Jerić, urednik sajta NTV Srbija.
(Blic, 16.07.2011)

Izdanje broj 8
07-20. jul 2011.


Skraćenice
Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.