Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...
Register for your free copy
Articles written by renowned journalists and columnists. Every other friday...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije, MC Newsletter...

Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 1 > Novo u medijima

Kompanija Ringier Axel Springer lansirala je prvi broj novog Auto Bilda, vodećeg svetskog magazina o automobilizmu. Novo izdanje Auto Bilda biće na kioscima svakog drugog petka po ceni od 50 dinara.
Adria Media Serbia je lansirala Burda Plus Special, ekskluzivno za srpsko tržište. Ove godine Burda Plus će biti izdata dva puta i to u martu i septembru u tiražu od 40.000 primeraka. Cena novog časopisa je 209 dinara.
Color Press Grupa pokrenula je u regionu dva nova internet portala. Prvi je www.savrseno-vencanje.rs. Promocija portala www.ljepotaizdravlje.ba obeležen je prošlog četvrtka u hotelu „Central West Wood Club & Spa“ u Sarajevu.
Izvor: ASMEDI Newsletter, 04.04.2011.

Radio „Glas crkve“, iz Loznice od 11. 04. 2011 može se čuti i posredstvom interneta. Ovakvim emitovanjem, opet smo se približili armiji ljudi koji su bili očajni kada nam je, pre nekoliko godina, ugašen signal u Beogradu - ne krije zadovoljstvo prvi čovek ove stanice, protojerej Ljubomir Ranković.
Izvor: Večernje Novosti, 13.04.2011.

Share Conference je nova forma festivala koju organizuje EXIT FONDACIJA. Održana je u Beogradu od 7. do 9. aprila 2011. godine i okupila međunarodne zvezde internet i društvenog aktivizma, eksperte iz sfere novih medija i poznate muzičare. Više informacija o događaju na sajtu www.shareconference.net/rs.
Izvor: Medija centar, 06.04.2011.

Izdanje broj 1
1-13. april 2011.

Skraćenice

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.