Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Monitor evropskih komunikacija (European Communication Monitor) je najveće međunarodno istraživanje o strateškom komuniciranju širom sveta. Istraživajne organizuju EUPRERA (European Public Relations Education and Research Association) i EACD (European Association of Communication Directors), uz podršku magazina Communication Director i konsultantske kuće Ketchum Pleon.
Ove godine u istraživanju je učestvovalo blizu 2200 profesionalaca iz 42 zemlje, uključujući i Srbiju. Na osnovu njihovih odgovora zaključeno je da mnoge organizacije moraju ponovo da razmotre na koji način će primenjivati stratešku komunikaciju i da je susretanje sa etičkim dilemama u profesiji češće nego ikad. Rezultati takođe pokazuju da mobilne aplikacije i društveni mediji spadaju u važne alate u komunikaciji, ali je razlika između njihovog značaja i stvarne primene i dalje velika.
Kompletno istraživanje za 2012. godinu, kao i prethodna godišnja istraživanja počev od 2007. možete pronaći na sajtu www.communicationmonitor.eu
Istraživanje je sprovela istraživačka grupa sačinjena od profesora sa renomiranih univerziteta iz 11 zemalja, koju je predvodio prof. dr Ansgar Zerfass.