U beogradskom Medija centru, 1. jula 2010. održana je konferencija pod nazivom
Mladi i novi mediji.
Na konferenciji su predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja o korišćenju novih medija u Srbiji. Poseban deo ovog istraživanja posvećen je navikama i načinima na koji mladi koriste nove medije - Internet i mobilne tehnologije. Istraživanje je obavila agencija Ipsos Strategic Marketing, u okviru Programa za podršku medijima u Srbiji koje sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko svog partnera IREX Serbia.
Pored IREX-a, istraživanje su podržali Ringier, TDI Radio, ISC Serbia, Fond za otvoreno društvo, Francuska Ambasada u Beogradu, Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju, kao i agencije Leo Burnett, Media S i Ginger.
Na konferenciji su govorili: Jasna Milošević, Ipsos Strategic Marketing, direktor medija; Marina Paunović, IREX Serbia, zamenik direktora projekta; Predrag Kurčubić, Ipsos Strategic Marketing