Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
Prezentacija rezultata istraživanja
Medijska koalicija organizuje prezentaciju rezultata istraživanja o medijskoj pismenosti u Srbiji koja će otkriti kako su srednjoškolci, njihovi profesori, novinari i studenti novinarstva odgovarali na sledeća pitanja:
Preko kojih medija se najčešće informišu?
Koliko mediji imaju moć da promene tok događaja u našem društvu?
Koliko su aktivni i na koji način koriste društvene mreže?
Da li mediji u Srbiji ispunjavaju svoju ulogu kritičara i kontrolora u društvu?
Da li škola doprinosi razvoju kritičkog mišljenja i samostalnom donošenju odluka kod mladih?
Posle prezentacije, učesnici će razgovarati o specifičnim rezultatima istraživanja sa ciljem da utvrde korake koje treba preduzeti kako bi se medijska pismenost, jedan od prioriteta Medijske strategija Srbije, dalje razvijala i u što većoj meri uključila u sistem obrazovanja.
Istraživanje koje je realizovao BIRODI obuhvata 3.000 ispitanika od kojih je 2.400 učenika srednjih škola, 250 profesora i 350 novinara i studenata novinarstva. Sprovedeno je u okviru Kampanje za medijsku pismenost koju podržava Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID), a čiji je cilj podizanje nivoa svesti o važnosti kritičke analize i o značaju profesionalnog novinarstva u demokratskom društvu.
Medijska koalicija je neformalno partnerstvo pet medijskih organizacija, Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV), PU Asocijacije lokalnih nezavisnih medija ''Lokal pres'' i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM).
Prezentacija rezultata
Medijske koalicije
Govore:
Poziv Medijske koalicije (pdf)