Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS) zajedno sa drugim članicama Medijske koalicije koju čine Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV), Udruženje novinara Srbije (UNS), Lokal pres i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) u saradnji sa Biroom za društvena istraživanja (BIRODI) sprovodi istraživanje o stepenu medijske pismenosti u Srbiji u periodu od 27. oktobra do 11. novembra 2013. godine.
Istraživanje se sprovodi u dve faze, pre i posle kampanje za medijsku pismenost koju će realizovati Medijska koalicija.
Nivo medijske pismenosti i razumevanja medijskog sadržaja, kao i kako medijske poruke utiču na njihove životne odluke, meriće se kod mladih od 16-20 godina (učenika srednjih škola), profesora građanskog obrazovanja, novinara i studenata novinarstva.
Dobijene informacije o načinu ponašanja i iskustvima ispitanika će dati ideju o prioitetima kada je u pitanju model obrazovanja o medijskoj pismenosti za različite ciljne grupe, kako bi radionice i događaji predviđeni medijskom kampanjom bili najbolje prilagođeni njihovim interesovanjima i nivou medijske pismenosti.
Druga faza istraživanja, predviđena nakon edukacije, pokazaće kakav je efekat postigla medijska kompanja, odnosno koliko je bila uspešna.
Ovim putem pozivamo sve novinare, studente novinarstva, profesore građanskog vaspitanja i učenike srednjih škola trećeg i četvrtog razreda da nam se pridruže i popune anketu kako bismo istraživanje sproveli što uspešnije i dali zajednički doprinos širenju medijske pismenosti u Srbiji.
Realizator istraživanja:
Biro za društvena istraživanja (BIRODI)
Palmotićeva 17, 11000 Beograd
tel: +381 11 32 44 329
web: www.birodi.rs