Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

KLJUČEVI POPULARNOSTI

Izvor: Blic, 09.01.2011; Strana: 17

0 komentara      Ostavite komentar

Ne diraj daljinski

piše Branislava Džunov

Da ne ostane nezabeležena: 22. epizoda „Mog rođaka sa sela“ sa Vranićevom svadbom. Istovremeno raskošna i svedena u prikazivanju modernog i običajnog, sa izbalansiranim nijansama u prikazivanju stanja i raspoloženja svih aktera ovog svečanog čina u idiličnom, seoskom ambijentu gde se sudaraju gradski maniri i seoske navike. Mlada na konju, kad je to poslednji put viđeno? Ključeve popularnosti ove serije čvrsto drži Radoslav Pavlović, u jezgrovitim dijalozima koje uspešno prati Marko Marinković u realističkom režijskom postupku, sa osvedočenim umećem da razigra i zaustavi ovu porodičnu hroniku.
Uzlaznu razvojnu liniju ima i „Miris kiše na Balkanu“. Predrag Ejdus, Ljiljana Blagojević i Jelisaveta - Seka Sablić prepustili su svoje noseće pozicije mlađem glumačkom naraštaju koji treba da iznese ovu, za sada, vedru i energičnu priču o jevrejskoj porodici Salom. U osnovi, to je serija o radosti življenja i ženskoj emancipaciji za koju se, nažalost, ponekad plaća visoka cena, što je jedna od poruka.
Božić, najradosniji porodični praznik nezgodno je pao TV „Pink“, baš u jeku najžešće postfarmerske debate gde ode sto hiljada evra, a narod pita... Pa je moralo malo da se uspori i smanji doživljaj. Ali, privremeno. Još uvek se troše SMS i telefonski pozivi. U specijalne emisije, u kojima se naknadno suočavaju učesnici „Farme“, mahom se uključuju penzionerke sa izneverenim očekivanjima, uzbuđene i raspričane, ne dosećaju se koliko će to da ih košta kad na kraju meseca stigne račun. Biće hvatanja za glavu, a ne za telefon. Zadovoljstvo da budu „narod koji pita“ papreno košta, a voditelji ih zavlače pitanjima i potpitanjima. Da duže traje. Tako se naplaćuje glupost.
O takvom razvoju gledanosti sanjaju i producenti “Parova“ na TV „Hapy“. Već dve sedmice se u kičerajski raskošno uređenom studiju kuckaju kristalne čaše i večerava srebrnim viljuškama i noževima. Neki, kao mnogo fini, ljudi premeštaju se sa pozlaćenih fotelja na stilske stolice, uglavnom, u neznanju šta treba da rade. I to treba da traje tri meseca, za nagradu od 500.000 evra. Veliki mamac, za koji treba zaraditi na reklamama, porukama i telefoniranju. Da bi se to postiglo, mora, pre svega, da se uklone sve tehničke smetnje koje ovaj rijaliti čine neprivlačnim, od tonskih problema do kadriranja. Zatim, oni koji su dobrovoljno pristali da izgravaju srećne i otmene parove morali bi malo da se pokrenu, ne bi li se napabirčilo nešto od najavljene sume. Inače, ništa od obećane nagrade. Tek toliko o pravilima rialiti programa...

Autor: BRANISLAVA DŽUNOV

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.