Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

KAD ŠTAMPA UZVRAĆA UDARAC

Izvor: Večernje Novosti, 29.08.2010; Strana: 14

0 komentara      Ostavite komentar

PISANI MEDIJI USPEŠNO ODOLEVAJU SVIM KRIZAMA I EKONOMSKIM PROBLEMIMA

NI velika svetska ekonomska kriza, ni najcrnje slutnje, ni najave skorog kraha, ni nove tehnologije, ni elektronska izdanja... izgleda da ništa, ipak, nije dovoljno snažno da nas zauvek ostavi bez - dnevnih novina.
Jutarnja kafa bez štampanog izdanja omiljenog nam dnevnog lista ipak je preveliki zalagaj za sve navedene razloge. Jer, kako drugačije objasniti činjenicu da je broj dnevnih listova u svetu tokom 2009. godine povećan za 1,7 odsto i da je dostigao cifru od 12.477 dnevnika.
U svetu se svakoga dana proda oko 517 miliona primeraka dnevnih novina, a čita ih 1,7 milijardi ljudi ili 25 odsto populacije odraslih stanovnika naše planete.
Kada se tome doda i broj čitalaca periodičnih listova, onda novine i magazine čita više od 37 odsto odraslih stanovnika zemlje.
Pet najvećih novinskih tržišta na svetu su: Indija sa prosekom od 110 miliona prodatih primeraka dnevno, Kina sa 109 miliona, Japan sa prodajom od 50 miliona primeraka dnevno, SAD sa 46 miliona prodatih novina dnevno i Nemačka sa 20 miliona prodatih primeraka dnevnih novina. Među 100 najvećih dnevnih listova na svetu, čak 67 je iz Azije.
Da stvar bude zanimljivija, novine, kojima je sve do nedavno prognozirano tiho nestajanje, uzvraćaju udarac i kada su u pitanju - prihodi od oglasa.
Naime, svaka funta uložena u novinsko oglašavanje donosi pet funti prihoda, dok oglasi emitovani u okviru televizijskih programa donose 2,2 funte, a u onlajn varijanti 3,4 funte.

Autor: NN

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.