Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“

Četvrtak, 14/10/2010, 10:00, II sprat, Velika sala

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografijePogledajte video snimak
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“

Okrugli sto u organizaciji
Asocijacije nezavisnih elektronskih medija (ANEM)

U prvom delu okruglog stola, medijska i novinarska udruženja, ANEM, NUNS, UNS, NDNV i Lokal pres, predstaviće zajedničke stavove i zaključke koje su zastupali na okruglim stolovima povodom izrade Nacrta medijske strategije.

Govore:

  • Saša Mirković, ANEM
    Osnovni principi Medijske strategije i Regulatorna tela i digitalizacija
  • Vukašin Obradović, NUNS
    Savet za štampu i novinske agencije
  • Žužana Serenčeš, NDNV i Dejan Miladinović, Lokal pres
    Sistem sufinansiranja i podrške razvoju medija – uopšteno, za lokalne i za manjinske medije
  • Slobodan Kremenjak, ANEM i Ljiljana Smajlović, UNS
    Ustanove javnog servisa (RTS i RTV), komercijalni emiteri i Ustanove javnog servisa na regionalnom nivou
  • Dejan Miladinović, Lokal pres, Dragan Janjić, NUNS i Ljiljana Smajlović, UNS
    Javnost vlasništva, zabranjena koncentracija i uloga države u pisanim medijima

Nakon ovih izlaganja predviđena je diskusija svih učesnika okruglog stola i to predstavnika medijskog sektora, nevladinog sektora, relevantnih državnih organa, regulatornih tela, eksperata i predstavnika donatorske zajednice i međunarodnih organizacija na sledeće okvirne teme: Šta treba da sadrži Medijska strategija? i Šta je definisano, šta još treba da se definiše i na koji način?

Agenda okruglog stola i spisak pozvanih učesnika (pdf)

Izveštaj

Novinski izveštaji (pdf)
 

Video

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
Vukašin Obradović
Ljiljana Smajlović
Dejan Miladinović
Žužana Serenčeš
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
Saša Mirković
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
„Izrada medijske strategije – Kakva nam medijska strategija zapravo treba“
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj