Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
28. jul 2009.
U okviru svojih aktivnosti, još od 1998. godine, Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i IREX Serbia obezbeđuju rezultate istraživanja medijske scene u Srbiji. Kroz ove rezultate IREX Serbia pomaže lokalnim i regionalnim radio i TV stanicama u strateškom planiranju programa i praćenju trendova.
Najnovija istraživanja o slušanosti radija i gledanosti TV stanica na području Srbije (bez Kosova i Metohije) sproveli su Strategic Marketing Research i AGB Nielsen tokom maja 2009. Na osnovu ovih istraživanja utvrđuju se potrebe partnerskih stanica po pitanju obuke kadrova i poboljšanja kvaliteta programa, mediji podstiču da više koriste istraživanja u planiranju i sprovođenju svojih aktivnosti, a tržište nezavisnih medija se dalje razvija i jača.