Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Stručni žiri, koji su činili ugledni novinari Olja Bećković, Branka Otašević, Gorica Nešović, Veselin Simonović, i savetnica za odnose sa javnošću UNICEF-a Jadranka Milanović, doneo je odluku da nagrade pripadnu novinaru Borisu Vukoviću za tekst „Na Fejsbuku se javilo 300 đaka da ubije druga“ objavljenom u dnevnom listu Blic, novinarki Jovani Jovančić za televizijski prilog u emisiji „Oko magazin“ Radio televizije Srbije i Tamari Vučenović, novinarki Radio Beograda 2 za ciklus razgovora o temi digitalnog nasilja nad i među decom emitovanog u okviru emisije „Digitalne ikone“.
Nagrada za najprofesionalnije izveštavanje sadrži specijalno UNICEF priznanje - plaketu i medalju, a kompanija Telenor, dugogodišnji korporativni partner UNICEF-a u Srbiji, za svakog dobitnika je obezbedila tablet računar sa jednogodišnjim korišćenjem interneta. Nagrade su uručili Michel Saint-Lot, direktor UNICEF-a u Srbiji, i Sanja Rajačić, specijalista za društvenu odgovornost kompanije Telenor.
. |
Kancelarija UNICEF-a u Srbiji oglašava konkurs za godišnju nagradu za etičko i profesionalno medijsko izveštavanje o digitalnom nasilju nad i među decom.
Nagrade se dodeljuju za najbolji prilog objavljen na televiziji, radiju i u štampanim medijima (uključujući internet portale medijskih kuća) na teritoriji Republike Srbije u periodu od 1. januara do 31. oktobra 2013. godine.
Kontakt osoba:
Snežana Ilić
063/402 478
ilic@mc.rs
Prijavu slati na:
Medija centar, Terazije 3/I, 11000 Beograd, sa naznakom „Za UNICEF konkurs“
Popuniti prijavu i poslati je uz tekst ili audio-vizuelni prikaz (audio ili video kaseta, CD ili DVD) sa potvrdom medijske kuće o vremenu i mestu objavljivanja / emitovanja datog priloga na adresu:
Medija centar, Terazije 3/I, 11000 Beograd, sa naznakom „Za UNICEF konkurs“
Štampani mediji
Ako postoji mogućnost, potrebno je dostaviti originalni štampani tekst. Ako to nije moguće, biće prihvaćena i kvalitetna kopija.
Radio
Radio novinari izveštaj treba da dostave na CD-u u mp3 formatu. CD treba da bude jasno obeležen, sa imenom, adresom i telefonom kandidata, kao i naznakom dužine trajanja priloga.
Televizija
Televizijski novinari treba da dostave DVD sa TV prilogom/emisijom sa uključenom najavnom i odjavnom špicom emisije. DVD treba da bude jasno obeležen, sa imenom, adresom i telefonom kandidata, kao i naznakom dužine trajanja priloga/emisije.
On-line mediji
Novinari treba da dostave CD sa tekstom u originalnom HTML formatu i/ili Internet adresu na kojoj se može pogledati materijal (nepromenjen) namenjen za Konkurs. Urednik/ca treba da verifikuje da je materijal bio objavljen na Internet sajtu.
Prijava (doc)