Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

DA LI ĆE ZBOG „SURVAJVERA” MARKO KARADŽIĆ PROPUSTITI KAMPANJU

Izvor: Politika, 16.03.2012; Strana: A6

0 komentara      Ostavite komentar

Da li će se Marko Karadžić, komesar za ljudska prava Liberalno-demokratske partije (LDP), naći na listi kandidata te stranke ne zavisi samo od unutarpartijskih odnosa, već indirektno i od stava Saveta Republičke radiodifuzne agencije (RRA). Naime, ovo regulatorno telo, u uputstvu namenjenom emiterima, propisalo je pet minuta dnevnog reklamiranja jednog kandidata ili jedne izborne liste, a na televiziji „Prva” počelo je prikazivanje emisije „Survajver” čiji je jedan od učesnika upravo Marko Karadžić. S obzirom na to da će taj rijaliti šou na televizijskom repertoaru biti četiri puta nedeljno u narednom mesecu, ova situacija, kako je za „Politiku” kazao potpredsednik Saveta RRA Goran Karadžić, biće jedna od tema o kojoj će se diskutovati na zasedanju Saveta čiji datum još nije utvrđen.
S obzirom na to da su sastavljači opšteobavezujućeg uputstva imali na umu da će političke stranke koristiti zaobilazne puteve reklamiranja kroz odredbu da emiteri treba iz svog programa da isključe zabavne emisije u kojima se pojavljuje „istaknuti predstavnik podnosioca izborne liste”, pitali smo Gorana Karadžića da prokomentariše ovaj slučaj:
– Mišljenja sam da ta odredba nije imperativna, kao i da su istaknuti predstavnici članovi predsedništva i glavnog odbora, a ne i članovi političkog saveta, što je Marko Karadžić. Ipak, treba sačekati odluku Saveta RRA – istakao je Goran Karadžić.
A glavni akter ovog događaja Marko Karadžić istakao je za naš list da je „Survajver” snimljen pre nego što je RRA izdao uputstvo, kao i da je početak emitovanja najavljen pre nego što se znalo kada će biti raspisani izbori.
– Neverovatno bi bilo da u Srbiji biznis projekti, koji uz to imaju i regionalan karakter, propadaju zbog predizborne kampanje i nadam se da to nikome nije namera. Uostalom, ja sam u „Survajveru” samo jedan od učesnika i taj angažman nema veze sa mojim političkim aktivnostima – rekao je Marko Karadžić. Na pitanje da li će se njegovo ime naći na izbornoj listi, Karadžić je odgovorio „da je osnovno pravo svakog pojedinca da odluči hoće li se kandidovati ili učestvovati na izborima, bez obzira na kojoj će se televiziji i kada pojavljivati, i bez obzira na to čime se bavi”.
Kakav je stav stranke o ovom pitanju nismo uspeli da saznamo, ali je portparol LDP-a Mladen Bašić kratko prokomentarisao da treba sačekati da se objave izborne liste.
S obzirom na to da veće šanse da budu izabrani imaju kandidati koji glasačima, izgovarajući stihove, pokažu svoju „mekšu” stranu, od onih koji u oštrim debatama pokažu svu lepezu tonova, Zoran Stojiljković, profesor na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, naglašava da je neophodno poštovati donete propise.
– Ne znam igru sa većim ulogom nego što je dolazak na vlast koji sa sobom donosi mnogobrojne benefite. Tu trku će učesnici u izbornoj kampanji pokušati da dobiju na razne načine. Zbog toga javni servisi i komercijalne televizije moraju da se pridržavaju propisane minutaže, izbegavaju pojavljivanje političara u dokumentarnim i dečjim emisijama, kao i u onim zabavnog karaktera – ističe Stojiljković.

Autor: V. DUGALIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.