Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
Na konferenciji će biti predstavljeni rezultati najnovijeg istraživanja o korišćenju novih medija u Srbiji. Poseban deo ovog istraživanja posvećen je navikama i načinima na koji mladi koriste nove medije - Internet i mobilne tehnologije.
Istraživanje je obavila agencija Ipsos Strategic Marketing, u okviru Programa za podršku medijima u Srbiji koje sprovodi Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) preko svog partnera IREX Serbia.
Pored IREX-a, istraživanje su podržali Ringier, TDI Radio, ISC Serbia, Fond za otvoreno društvo, Francuska Ambasada u Beogradu, Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju, kao i agencije Leo Burnett, Media S i Ginger.
Konferencija za novinare u organizaciji
IREX Serbia
i Ipsos Strategic Marketinga
Govore: