Direktni prenosi i arhiva snimaka konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....
Početna > MC za medije > 14 dana u medijima > Izdanje broj 26 > Aktivnosti medijskih institucija
NUNS

Istraživanje stavova članova NUNS-a je sprovedeno na uzorku od 534 ispitanika u periodu od 14.03. do 23.03.2012. godine online anketom.76 Dva glavna motiva za članstvo anketiranih u NUNS-u su što ova novinarska organizacija brani etičke i profesionalne norme novinarstva (41%) kao i slaganje ispitanika sa stavovima za koje se NUNS zalaže (36%). Dve trećine (67%) anketiranih nije koristilo, dok je 28% koristilo i zadovoljno je edukativnim programima u organizaciji NUNS–a.
(NUNS 29.03.2012)

Od objave 4M Konferencije Novinarstvo i mediji: nove mogućnosti na društvenim mrežama je iskazano veliko interesovanje kome, zbog ograničenih kapaciteta, nije moguće udovoljiti. Uz najiskrenije izvinjenje kolegama koji neće moći da prisustvuju Konferenciji, NUNS podseća da je ovo prvi u nizu događaja koje ce NUNS u ovoj i sledećoj godini organizovati na temu Interneta i društvenih mreža u novinarstvu. Zbog želje organizatora da izađe u susrete svima i omogući kolegama u zemlji i regionu da prate tok Konferencije, odlučeno je da se uvede livestream događaja.
(Saopštenje NUNS, 30.03.2012)

UNS

Svaki član UNS-a koji postane korisnik Uniqa osiguranja za slučaj nastanka jedne od 15 težih bolesti ili za slučaj hiruških intervencija, dobiće 10 posto popusta na polisu putnog osiguranja za inostranstvo.
(UNS, 08.04.2012)

Nakon završene rekonstrukcije šestog sprata Doma novinara, UNS nastavlja radove na zgradi.
(UNS, 05.04.2012)

Firma „Trofej“ iz Stajićeva odobrila je članovima UNS-a, koji imaju novinarsku legitimaciju overenu za tekuću godinu, popust od 10% na usluge smeštaja u etno selu Tiganjica.
(UNS, 09.04.2012)

RRA

RRA podseća da povodom dana žalosti emiteri treba da usklade program sa članom 6. stav 1. Zakona o obeležavanju dana žalosti.
(RRA, 01.04.2012)

RRA je odlučila da ne pokrene postupak protiv TV stanica koje su emitovale propagandni spot Ujedinjenih regiona Srbije u kome se pojavljuju logotipi više inostranih kompanija. Ova odluka, doneta je zato što je Agencija „svojom reakcijom doprinela da oglašivač obustavi dalje emitovanje spota“.
(Danas - dodatak, 04.04.2012)

RRA je predstavila Izveštaj nadzora programa emitera tokom predizborne kampanje za lokalne, pokrajinske i republičke skupštinske izbore za period od 14-28. marta 2012. godine. Nijedan od učesnika predstojećih parlamentarnih i lokalnih izbora u Srbiji nije favorizovan, zaključak je RRA.
(RRA, 04.04.2012, Danas - dodatak, Press, NUNS, Politika, 05.04.2012)

Savet RRA analizirao je dosadašnje prisustvo učesnika izborne kampanje u elektronskim medijima i uočio da je samo mali broj stranaka čije su liste potvrđene od strane Republičke izborne komisije emitovao reklamne spotove na TV stanicama sa nacionalnim pokrivanjem. Iako nema ovlašćenja da se meša u cenovnu politiku medija, „Savet preporučuje svim elektronskim medijima da vode računa da previsokim cenama oglasnog prostora ne onemoguće jedan deo učesnika izbora da zakupe reklamne termine, jer bi u tom slučaju zloupotrebili nacionalni resurs koji im je dodeljen na korišćenje”.
(RRA, NUNS, 09.04.2012)

Asocijacija medija

Glavni zadaci Asocijacije medija, poslovnog udruženje najvećih izdavača štampe, biće konkretizacija zakonskih okvira delovanja aktera na medijskoj sceni, pre svega učešće u radu na novom Zakonu o javnom informisanju, rečeno je na sastanku čiji je domaćin bio „Dnevnik Vojvodina pres”.
(Dnevnik, 29.03.2012, Blic, Večernje Novosti, NUNS, UNS, Press, 30.03.2012)

Na sednici Asocijacije medija u Novom Sadu, raspravljano je o finansijskim rezultatima Asocijacije u 2011. godini, koji su i ove godine pozitivni. Za jednog od dva potpredsednika jednoglasno izabrana Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe. Na sednici je jednoglasno podržan povratak Tanjuga u članstvo, a doneta je odluka o prijemu u pridruženo članstvo kompanije „Corporate media", koja se bavi izdavanjem korporativnih magazina i publikacija.
(ABC Srbija, 03.04.2012)

Untitled Document „14 dana u medijima“ uređuju Marin i Goran Cetinić koje možete kontaktirati putem mail adrese goran.cetinic@gmail.com.

„14 dana u medijima“ predstavlja sažeti prikaz pisanja medija o situaciji u medijima. Nastao je sa ciljem da registruje informacije o medijima objavljene u prethodnih 14 dana u Srbiji, sažete tako da prenesu suštinu medijskih tekstova i grupisane u tematske celine. Urednici prenose vesti ne menjajući suštinu pisanja medija o medijima. Za čitaoce zainteresovane za kompletan objavljen tekst, navodi se izvor i datum objavljivanja. Više o rubrikama biltena
Arhiva

Ovaj bilten vesti realizovan je zahvaljujući građanima SAD u okviru programa podrške medijima Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID). Sadržaj biltenaje isključiva odgovornost autora i ne predstavlja zvaničan stav USAID-a i IREX-a.