Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...

Konkurs za izradu plakata „Ono što Srbija ne vidi“

GIZ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH), u saradnji sa Ministarstvom rada, zapošljavanja i socijalne politike i Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, organizuje nagradni konkurs za izradu plakata grafičkog dizajna povodom obeležavanja Evropskog dana borbe protiv trgovine ljudima u Srbiji.

Svrha konkursa jeste podizanje svesti o postojećim oblicima trgovine ljudima u Srbiji, kako bi se privukla pažnja javnosti i prenela poruka da i u našoj zemlji postoji veliki problem trgovine ljudima. Učesnici konkursa treba da na najbolji način predstave „Ono što Srbija ne vidi“, da saznaju više o ovom problemu i da ga kroz svoje radove približe javnosti, da je nauče kako da prepozna sve vidove trgovine ljudima i da se društveno angažuje u borbi protiv ovog vida organizovanog kriminala.

Radovi mogu da obuhvataju jednu ili više od predloženih tema:

  • prosjačenje i deca koja žive ili rade na ulici
  • seksualna eksploatacija
  • radna eksploatacija
  • trgovina decom
  • prinudno sklapanje brakova
  • prinuda na izvršenje krivičnih dela
  • rizici da postanete žtrva trgovine ljudima a vrebaju na putovanjima u inostranstvo i oglasima za sutra

Konkurs je otvoren do 21. septembra 2012. godine, a prijave se mogu slati popunjavanjem onlajn formulara.

Žiri će napraviti uži izbor pristiglih radova, a od 1. oktobra radovi će biti postavljeni na facebook stranici GIZ SoSYEP/SPPHT, kako bi i publika imala mogućnost da glasa za radove koji budu ušli u uži izbor. Od 18.oktobra radovi će biti izloženi na Beogradskoj tvrđavi kada će se proglasiti i nagraditi najbolji radovi. Izložba će trajati do 31. oktobra 2012. godine.

Detaljne informacije o konkursu (pdf)

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u