Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

VUČIĆ NAJPOPULARNIJI NA „TVITERU“

Izvor: Pravda, 23.03.2012; Strana: 3

0 komentara      Ostavite komentar

AGENCIJA „KLIPING“ OBJAVILA ISTRAŽIVANjE O DRUŠTVENIM MREŽAMA

BEOGRAD - Odluka Republičke radiodifuzne agencije da ograniči plaćenu promociju stranaka na televizijskim kanalima, ali i sve veća popularnost novih kanala komunikacije - društvenih mreža, dovela je do izmeštanja stranačkih aktivnosti u sajber prostor, navodi se u istraživanju agencije „Kliping“, koje „Pravda“ ekskluzivno objavljuje.
„Kliping“ objavljuje da društvene mreže postaju zamena za već uobičajene kampanje putem telefonskih poziva i uličnih štandova. Prema njihovim navodima, na osnovu monitoringa štampanih i elektronskih medija i veb-portala, sa posebnim osvrtom na „Tviter“ u toku prvih sedam dana predizborne kampanje, mogu se izvesti i prvi zaključci o borbi za mesto gradonačelnika Beograda.
Tako štampani mediji i televizijske stanice za nijansu češće izveštavaju o Draganu Đilasu nego o njegovom glavnom suparniku Aleksandru Vučiću. U onlajn medijima situacija je drastično drugačija:
Na svim praćenim vebsajtovima o Aleksandru Vučiću zabeleženo je gotovo 20 odsto više objava nego o Draganu Đilasu, a na „Tviteru“ je razlika još veća, pa se tako o kandidatu naprednjaka „tvituje“ za 77 odsto više objava nego o aktuelnom gradonač elniku. Što se tiče elektronskih medija, o Draganu Đilasu najviše izveštavaju državne TV stanice - RTS1 i „Studio B“, dok Aleksandar Vučić najveći publicitet beleži na privatnim TV stanicama, poput „B92“ i RTV „Pink“ - ističu u agenciji „Kliping“.
Autor: P. L.

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.