Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
AGENCIJA „KLIPING“ OBJAVILA ISTRAŽIVANjE O DRUŠTVENIM MREŽAMA
BEOGRAD - Odluka Republičke radiodifuzne agencije da ograniči plaćenu promociju stranaka na televizijskim kanalima, ali i sve veća popularnost novih kanala komunikacije - društvenih mreža, dovela je do izmeštanja stranačkih aktivnosti u sajber prostor, navodi se u istraživanju agencije „Kliping“, koje „Pravda“ ekskluzivno objavljuje.
„Kliping“ objavljuje da društvene mreže postaju zamena za već uobičajene kampanje putem telefonskih poziva i uličnih štandova. Prema njihovim navodima, na osnovu monitoringa štampanih i elektronskih medija i veb-portala, sa posebnim osvrtom na „Tviter“ u toku prvih sedam dana predizborne kampanje, mogu se izvesti i prvi zaključci o borbi za mesto gradonačelnika Beograda.
Tako štampani mediji i televizijske stanice za nijansu češće izveštavaju o Draganu Đilasu nego o njegovom glavnom suparniku Aleksandru Vučiću. U onlajn medijima situacija je drastično drugačija:
Na svim praćenim vebsajtovima o Aleksandru Vučiću zabeleženo je gotovo 20 odsto više objava nego o Draganu Đilasu, a na „Tviteru“ je razlika još veća, pa se tako o kandidatu naprednjaka „tvituje“ za 77 odsto više objava nego o aktuelnom gradonač elniku. Što se tiče elektronskih medija, o Draganu Đilasu najviše izveštavaju državne TV stanice - RTS1 i „Studio B“, dok Aleksandar Vučić najveći publicitet beleži na privatnim TV stanicama, poput „B92“ i RTV „Pink“ - ističu u agenciji „Kliping“.
Autor: P. L.
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.