Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

TRADICIONALNI MEDIJI I DALJE NEPRIKOSNOVENI

Izvor: Blic, 28.03.2012; Strana: 11

0 komentara      Ostavite komentar

Tradicionalni mediji poput novina, televizije i radija i dalje su najefikasniji način komuniciranja s javnošću u odnosu na komuniciranje na društvenim internet mrežama kao što su Fejsbuk ili Tviter, pokazalo je istraživanje koje je u 12 zemalja sprovela vodeća svetska agencija za odnose s javnošću „Ketchum“.

Ovaj rezultat nam govori da, uprkos neverovatnoj ekspanziji društvenih mreža poslednjih godina, ljudi i dalje najbolje reaguju na tradicionalne načine komunikacije, doživljavajući ih kao prirodnije i pristupačnije.
Ohrabruje i podatak da čak 84 odsto ispitanika ocenjuje komunikaciju kao jedan od najbitnijih faktora kada je u pitanju vođstvo, bilo ono političko ili poslovno - rekla je Ljiljana Boljanović, direktorka „Ketchumove“ agencije u Srbiji „Pleon Olaf&McAteer“.
Za 50 odsto ispitanika kontakt lice u lice je najverodostojniji način komunikacije i čini vođe najuverljivima. Slede govori na televiziji - 43 odsto, radiju - 41 odsto i u štampanim medijima - 38 odsto. Pojavljivanje lidera na blogovima verodostojnim je ocenilo 20 odsto ispitanika, na Fejsbuku 16 odsto, u oglasima 13 odsto, a na Tviteru samo 8 odsto.

Autor: NN

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.