Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
ANALIZA KO JE NAJPOPULARNIJI NA DRUŠTVNOJ MREŽI
Na društvenoj mreži „Tviter", u prvih pet dana predizborne kampanje, najviše se pominjao predsednik Srbije Boris Tadić, potom lider radikala Vojislav Šešelj, kao i pokret "Dveri", saopštila je agencija „Kliping". Najmanje se „tvitovalo" o PUPS, SPO, JS, SPS i NS. U saopštenju agencije navodi se da je odluka RRA da ograniči oglašavanje stranaka na radio i TV kanalima, kao i sve veća popularnost „Fejsbuka", „Tvitera", blogova i foruma dovela do „izmeštanja" stranačkih aktivnosti u virtuelni prostor.
Autor: NN
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.