Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
Istraživanje „Sindikati u medijima“ obavljeno je na uzorku priloga iz medija tokom devet meseci (ili 275 dana) - tri meseca u 2010. i šest meseci u 2011. godini. U analizu su uključeni devet dnevnih novina i četiri nedeljnika.
Analiza sadržaja bila je usmerena na sledeće kategorije: 1) broj priloga o sindikatima i izabranim „radničkim temama“, 2) vrednosni smer tekstova u odnosu na sindikalno okruženje i na same sindikate, 3) teme tekstova o sindikatima uopšte i o konkretnim sindikatima, 4) „Radničke teme“, 5) žanr teksta, 6) sindikati kao „predmet“ priloga: Savez samostalnih sindikata Srbije, Ujedinjeni granski sindikati Nezavisnost, ASNS i drugi.
Istraživanju medijske slike sindikata prethodila je analiza istraživačke evidencije koja nepobitno ukazuje na dve međusobno povezane činjenice: prvo, sindikati imaju veoma malu društvenu moć, i drugo, veoma je nisko poverenje u sindikate. Ove tvrdnje su zasnovane na analizi istraživačkih podataka iz poslednjih deset godina. Upravo je u ovaj kontekst smešteno ispitivanje informisanosti javnosti o sindikatima kao činiocu koji utiče na stepen poverenja javnosti u sindikate, a posredno i na količinu društvene moći sindikata.
Predstavljanje istraživanja
Centra za razvoj sindikalizma iz Beograda
i Fridrih Ebert fondacije
Govore:
Na predstavljanju istraživanja „Sindikati u medijima“ novinari će moći da preuzmu sažetak istraživanja i CD sa komletnim istraživačkim izveštajem.