Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

SEKUNDA NAJSKUPLJA NA PINKU, IZNAJMLJENI TERMIN NA B92

Izvor: Danas - dodatak, 28.03.2012; Str. 2

0 komentara      Ostavite komentar

Koliko košta predizborni marketing na nacionalnim televizijama

Najatraktivniji termin na RTS1, pre i posle večernjeg Dnevnika, najviše i košta, dok najjeftiniju sekundu prodaje TV Hepi

Beograd - Političke partije će tokom izborne kampanje, u zavisnosti od televizije, morati da za sekundu promotivnog sadržaja u okviru reklamnog bloka izdvoje između četiri i 200 evra, dok iznajmljen termin u trajanju do pet minuta košta od 3.000 do 12.500 evra.
Na prvom kanalu RTS sekunda reklamnih spotova košta od 3.300 do 16.500 dinara, a najskuplji termini su neposredno pre i posle Dnevnika 2. Na RTS 2 cene oglasnog prostora iznose od 2.800 do 4.000 dinara po sekundi. Što se tiče iznajmljenih termina, RTS je u obavezi da svim strankama ravnopravno dodeli besplatno vreme za promociju.
Iz TV B92 kažu za Danas da je 30 sekundi reklamnog spota za stranke 360 evra, iznajmljeni termin od pet minuta 12.500 evra, dok termin od 30 minuta, na koji stranke imaju pravo jednom u kampanji, iznosi 40.000 evra.
Na Pinku sekunda političkog marketinga košta od 3.000 do 20.000 dinara, a najskuplji termini su od 18 časova do ponoći. Petominutni predizborni prilozi na ovoj televiziji iznose od 870.000 do 890.000 dinara, u zavisnosti od redosleda emitovanja u bloku.
Partije koje se budu oglašavale na Prvoj TV izdvajaće od 35 do 125 evra po sekundi ili 9.000 evra za termin od pet minuta.
Na Avali sekund reklame do 18 časova košta 600 dinara, dok tokom večeri iznosi 1.200 dinara. Petominutni prilog o strankama je 3.000, a pola sata 15.000 evra. TV Avala je jedina televizija koja je istakla i termine za politički marketing, tako da se mogu emitovati svakog dana u 18.30 u blokovima od pola sata i u 23 časa u trajanju do sat vremena. Najjeftinija sekunda je na Hepi televiziji - četiri evra, a, kako kažu, za sada nemaju u ponudi iznajmljene termine za promociju stranaka.

Antrfile:

Partijski budžeti

Za oglašavanje u medijima i na bilbordima DS će izdvojiti od 250 do 300 miliona dinara, rekla je Danasu potpredsednica demokrata Jelena Trivan, dok šefica Izbornog štaba SRS Vjerica Radeta navodi da radikali za kampanju imaju 100 miliona dinara, „od kojih će mali deo izdvojiti za medije“. U SNS i DSS kažu da još nisu odredili sredstva za ovu svrhu, a odgovore od URS, LDP i SPS nismo dobili.

Autor: BOJAN CVEJIĆ

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.