Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

SAJTOVI BEZ KONTROLE TOKOM KAMPANJE

Izvor: Blic, 20.03.2012; Strana: 3

1 komentara      Ostavite komentar

U predizbornoj kampanji za elektronske medije važe nova pravila u predstavljanju stranaka, dok je oblast interneta ostala neuređena.
RRA je nedavnim odlukama utvrdila da će partije moći da zakupe najviše pet minuta dnevno na televizijskim i radio stanicama, a emiteri će u jednom danu moći da emituju maksimalno 90 minuta plaćenog predizbornog programa. Takođe, televizije strankama ne mogu ustupiti termine od 6 do 9 i od 19 do 23 sata. Međutim, ta pravila se odnose samo na elektronske medije jer, kako je rekao Tanjugu član Saveta RRA Goran Peković, to telo nije nadležno za kontrolu objavljivanja informacija o stranačkim aktivnostima na internetu. Peković je podvukao da se to odnosi na sve veb prezentacije, pa i na sajtove televizijskih i radio emitera.
Autor: NN

Komentari (1)

1. Javna glasila su novine, radio programi, televizijski programi, servisi novinskih agencija, Internet i druga elektronska izdanja navedenih javnih glasila, kao i druga sredstva javnog informisanja koja pomoću reči, slike ili zvuka objavljuju ideje, informacije i mišljenja namenjene javnoj distribučiji i neodređenom broju korisnika. zakona. Nadzor nad objavljivanja ma kakvih javnih informacija putem bilo kojih sredstava javnog informisanja, ukljucujuci Internet, generalno vrši Ministarstvo kulture, informisanja i informacionog drustva, a na teritoriji autonomne pokrajine, pokrajinski organ uprave nadležan za poslove javnog informisanja. Izuzetno, za kontrolu sadrzaja emitovanog programa putem globalne informacione mreze (Internet webcasting), nadlezana je Republicka radiodifuzna agencija.
Dejan R. Popovic, dipl. inz., 20.03.2012. 14:21:58

Pogledajte sve komentare (1)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.