Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Beograd - U prve dve nedelje izborne kampanje najzastupljenija izborna lista u medijima bila je „URS - Mlađan Dinkić“, koja je bila prisutna u programu šest nacionalnih televizija i dve radio stanice ukupno 11 sati i 15 minuta, pokazuje izveštaj Republičke radiodifuzne agencije (RRA) o nadzoru nad emiterima od 14. do 28. marta.
Na drugom mestu je, prema RRA, lista „Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić“ sa 9,5 sati u elektronskim medijima, a potom „Izbor za bolji život - Boris Tadić“ sa devet sati i 17 minuta. Pokret radnika i seljaka najmanje je imao pažnju medija, pa je tako za 14 dana bio predmet izveštavanja svega minut i deset sekundi.
Kada je reč o emitovanju reklamnih spotova partija, na RTS 1 i Avali najviše je bilo oglasnih poruka DS, dok se URS najviše reklamirao na RTV B92, Prvoj, Hepi i Pinku. Za razliku od javnog servisa, komercijalni mediji imaju mogućnost i za plaćene iznajmljene termine kojih je na B92 i Prvoj najviše bilo iz URS.
U dnevnim informativnim emisijama na RTS 1, RTV B92, televizijama Avala, Hepi, Pink i Radio Beogradu najviše je bila zastupljena izborna lista „Pokrenimo Srbiju - Tomislav Nikolić“, prema podacima RRA. Na TV Prva najviše je bila zastupljena izborna lista „URS - Mlađan Dinkić“, dok je na drugom mestu u informativnim emisijama bila izborna lista „Izbor za bolji život - Boris Tadić“.
Autor: B. C.
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.