Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije

Ponedeljak, 13/2/2012, 12:00, II sprat, Velika sala

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografijePogledajte video snimak
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije

U proteklih 10 dana agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Partner Consulting, u saradnji sa marketing agencijom PlumMark, specijalizovanom za organizovanje terenskog rada i različite metode prikupljanja podataka, i pod pokroviteljstvom Udruženja istraživača Srbije (UUTI), realizovala je veoma značajno istraživanje na teme:

  • Stavova punoletnih građana Srbije na temu izlaska na izbore
    Postojeće procene izlaznosti na sledećim izborima nagoveštavaju rekorde;
    da li je to realno i na čemu se zasniva?
  • Stavovi povodom „belog listića“
    Koliko je ovaj koncept poznat i u kojoj meri ga građani podržavaju?
  • Glasačko opredeljenje građana Srbije
    Rejting stranaka ne beleži značajne promene, iako ih ima; međutim, podela na „sigurne“, „verovatne“ i „potencijalne“ glasače nagoveštava neizvesnost u finišu izborne trke
  • Profili glasačkog tela pojedinih stranaka
    Socio-demografske karakteristike glasača doprinose razumevanju trenutne
    snage i mogućeg kretanja rejtinga stranaka

Istraživanje je realizovano kao komercijalni projekat agencije Partner
Consulting i sadrži otvoreni deo, koji se ovom prilikom objavljuje, i dopunske i specifične informacije za pojedine klijente iz oblasti politike i medija.

Konferencija za novinare
Agencije Partner Consulting

Govori:

  • Miroslav Šutić, direktor agencije Partner Consulting

Agencija Partner već 20 godina prati, istražuje i analizira pulsiranje javnog mnjenja Srbije. Najnovije istraživanje izvedeno je tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika, dobijenom višeetapnim slučajnim izborom, koji je obezbedio punu reprezentativnost, posebno po kriterijumu pola, starosti i obrazovanja. Tokom pripreme i realizovanja istraživanja poštovan je u celini međunarodni Kodeks socijalnih i tržišnih istraživanja, koje propisuje Međunarodna trgovinska komora i Svetska asocijacija istraživačkih profesionalaca, ESOMAR.

Izveštaj

Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije (pps)

Snimak konferencije na MC Web televiziji

 

Video

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
Miroslav Šutić
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj