Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
RSS
Budite obavešteni o najnovijim događajima u Medija centru

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

U sklopu Medija centra nalaze se 3 sale i Press klub. Sale su kapaciteta...

Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...

Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje

Nedelja, 29/4/2012, 10:00, II sprat, Velika sala

izveštaji:

Pročitajte tekstPogledajte fotografije
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje

U proteklih 5 dana agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Partner Consulting, u saradnji sa marketing agencijom PlumMark, specijalizovanom za organizovanje terenskog rada i različite metode prikupljanja podataka, realizovala je veoma značajno istraživanje

- stavova građana o negativnoj kampanji
da li stvarno postoji percepcija negativne kampanje; koliko ona smeta ili uživa podršku gradjana; koje stranke prednjače u negativnoj kampanji; koliko će negativna kampanja uticati na opredeljenje glasača

- verovatnoće izlaska na izbore
procenat onih koji će sigurno izaći raste, ali još uvek postoji značajan broj onih koji još uvek nisu sigurni da će glasati, čak i kada imaju svoje favorite

- brojni glasači tvrde da imaju „rezervnu stranku“, što otvara prostor za promene u poslednjoj nedelji pred izbore
stranka „rezervnog izbora“ postoji i kod čvrsto opredeljenih i kod još uvek neodlučnih; ako do promene stavova dodje, njihov pravac se može nagovestiti

- trenutne snage koalicija i stranaka

- trenutnog rejtinga predsedničkih kandidata i moguće preraspodele glasova u drugom krugu izbora

Istraživanje je realizovano kao komercijalni projekat agencije Partner Consulting i sadrži otvoreni deo, koji se ovom prilikom objavljuje, i dopunske i specifične informacije za pojedine klijente iz oblasti politike i medija. Istraživanje je izvedeno tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika, dobijenom višeetapnim slučajnim izborom, koji je obezbedio punu reprezentativnost, posebno po kriterijumu pola, starosti i obrazovanja. Tokom pripreme i realizovanja istraživanja poštovan je u celini medjunarodni Kodeks socijalnih i tržišnih istraživanja, koji propisuje Medjunarodna trgovinska komora i Svetska asocijacija istraživačkih profesionalaca, ESOMAR.

Konferencija za novinare
Agencije Partner Consulting

Govori: Miroslav Šutić
, direktor agencije Partner Consulting

Izveštaj

Snimci događaja na MC Web televiziji ostaju dostupni za gledanje do 6 meseci

Galerija

Miroslav Šutić
Miroslav Šutić
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje
Rezultati istraživanja javnog mnjenja Srbije povodom izborne kampanje
Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Ključne reči

Pri pretrazi možete koristiti domaće karaktere: č, ć, š, ž, đ


Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.
sve rečitačnu frazubilo koju reč
 Opšta
 Mediji
 Politika
 Ekonomija
 Društvo
 Kultura
 Region
 IT Tehnologije
 Sport
Selektuj sve  Deselektuj sve
Od 
Do 
 Video zapis   Tekstualni izveštaj