Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
U proteklih 5 dana agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Partner Consulting, u saradnji sa marketing agencijom PlumMark, specijalizovanom za organizovanje terenskog rada i različite metode prikupljanja podataka, realizovala je veoma značajno istraživanje
- stavova građana o negativnoj kampanji
da li stvarno postoji percepcija negativne kampanje; koliko ona smeta ili uživa podršku gradjana; koje stranke prednjače u negativnoj kampanji; koliko će negativna kampanja uticati na opredeljenje glasača
- verovatnoće izlaska na izbore
procenat onih koji će sigurno izaći raste, ali još uvek postoji značajan broj onih koji još uvek nisu sigurni da će glasati, čak i kada imaju svoje favorite
- brojni glasači tvrde da imaju „rezervnu stranku“, što otvara prostor za promene u poslednjoj nedelji pred izbore
stranka „rezervnog izbora“ postoji i kod čvrsto opredeljenih i kod još uvek neodlučnih; ako do promene stavova dodje, njihov pravac se može nagovestiti
- trenutne snage koalicija i stranaka
- trenutnog rejtinga predsedničkih kandidata i moguće preraspodele glasova u drugom krugu izbora
Istraživanje je realizovano kao komercijalni projekat agencije Partner Consulting i sadrži otvoreni deo, koji se ovom prilikom objavljuje, i dopunske i specifične informacije za pojedine klijente iz oblasti politike i medija. Istraživanje je izvedeno tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika, dobijenom višeetapnim slučajnim izborom, koji je obezbedio punu reprezentativnost, posebno po kriterijumu pola, starosti i obrazovanja. Tokom pripreme i realizovanja istraživanja poštovan je u celini medjunarodni Kodeks socijalnih i tržišnih istraživanja, koji propisuje Medjunarodna trgovinska komora i Svetska asocijacija istraživačkih profesionalaca, ESOMAR.
Konferencija za novinare
Agencije Partner Consulting
Govori: Miroslav Šutić, direktor agencije Partner Consulting