Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
izveštaji:
U proteklih 10 dana agencija za istraživanje tržišta i javnog mnjenja Partner Consulting, u saradnji sa marketing agencijom PlumMark, specijalizovanom za organizovanje terenskog rada i različite metode prikupljanja podataka, i pod pokroviteljstvom Udruženja istraživača Srbije (UUTI), realizovala je veoma značajno istraživanje
Konferencija za novinare
Agencije Partner Consulting
Govori:
O Agenciji Partner Consulting
Agencija Partner već 20 godina prati, istražuje i analizira pulsiranje javnog mnjenja Srbije. Najnovije istraživanje izvedeno je tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika, dobijenom višeetapnim slučajnim izborom, koji je obezbedio punu reprezentativnost, posebno po kriterijumu pola, starosti i obrazovanja. Tokom pripreme i realizovanja istraživanja poštovan je u celini medjunarodni Kodeks socijalnih i tržišnih istraživanja, koje propisuje Medjunarodna trgovinska komora i Svetska asocijacija istraživačkih profesionalaca, ESOMAR.
PARTNER: SNS 35,5 DS 29 ODSTO
(FoNet) - Za Srpsku naprednu stranku (SNS) i njene koalicione partnere glasalo bi 35,5 odsto birača, za Demokratsku stranku (DS) izjašnjava se 29 odsto birača, a dobijanje kandidature za članstvo u Evropsku uniju (EU) nije uticalo na raspoloženje biračkog tela, pokazalo je danas predstavljeno istraživanje agencije Partner konsalting. Istraživanje je sprovedeni pre sklapanja novih koalicionih sporazuma, tako da bi DS u koaliciji sa Ligom socijaldemokrata Vojvodine i Socijaldemokratskom partijom Srbije mogla računati na 31,7 odsto glasova, a koalicija Socijalističke partije Srbije, Jedinstene Srbije i Partije ujedinjenih penzionera Srbije na 12,6 odsto.
Direktor agencije Partner konsalting Miroslav Šutić je rekao da su SNS i DS zabeležile rast rejtinga u odnosu na prošlomesečno istraživanje, kao i da Demokratska stranka Srbije i Liberalno demokratska partija (LDP) nemaju problem sa cenzusom. Šutić je ocenio da je biračko telo inertno i da teško menja stavove, kao i da je u Srbiji moć predizbornih kampanja precenjena.
Istraživanje ove agencije pokazuje da bi za Ujedinjene regione Srbije (URS) u ovom trenutku glasalo 1,9 odsto birača, a Šutić je naglasio da URS ima nejasan identitet i veći deo birača ne razume ponudu tog pokreta.
"Ako URS to pitanje reši, možda će to biti pet, šest odsto", rekao je on.
Šutić je istakao da većina građana Srbije dobijanje statusa kandidata ocenjuje kao jako dobro, a najzadovoljniji su simpatizeri LDP.
S druge strane, ukazao je Šutić, većina građana smatra da nije verovatno da Srbija do kraja ove godine počne pristupne pregovore. Trećina ispitanika smatra da će do učlanjenja u EU proći manje od pet godina, petina da će proći manje od deset godina, a 10 odsto da za to treba više od decenije. Većina ispitanika, 52 odsto, misli da trenutak dobijanja kandidature pokazuje želju međunarodne zajednice da utiče na zbore u Srbiji. Istraživanje pokazuje da 64,2 odsto birača neće promeniti glasačko opredeljenje zbog dobijanja kandidature, a to će uticati samo na pet odsto biračkog tela.
Istraživanje je sprovedeno od 7. do 11. marta kao komercijalni projekat agencije Partner konsalting tehnikom telefonskog intervjua na uzorku od 1.400 ispitanika.