Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...
Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...
Kompanija „Ringijer Aksel Špringer Srbija“ organizovala prijem za klijente u novim prostorijama
Kompanija „Ringijer Aksel Špringer“, koja u Srbiji izdaje i „Alo!“ novine, organizovala je prijem povodom stvaranja prve integrisane redakcije u Srbiji i regionu.
Najmodernija redakcija na ovim prostorima nastala je spajanjem dnevnih novina „Blic“, nedeljnog „Blica“, besplatnih novina „24 sata“ i internet portala „blic.rs“, „žena.blic.rs“, „sport.blic.rs“ i „24sata.rs“. Brojni političari i javne ličnosti, među kojima su sportisti, glumci, kolege novinari, uživali su uz koktele i prijatnu muziku živog benda. Bojan Pajtić, predsednik vojvođanske vlade, integrisanu redakciju je ocenio kao redakciju za 22. vek.
To je samo pokazatelj da mi u Srbiji, naši ljudi i naša pamet, ovako nešto mogu da stvore - rekao je Pajtić. Aleksandar Vučić, potpredsednik SNS-a, otišao je korak dalje:
Izvanredno! Sve izgleda kao svemirski brod! Želim da vam čestitam i što uspeli da savladate sve ove tehnološke inovacije. Ovo je izvanredna stvar kako za Beograd tako i za celu Srbiju!
Antrfile:
ALO! PRODAJE 125.000 PRIMERAKA
Jelena Drakulić - Petrović, generalna direktora kompanije “Ringier Aksel špringer Srbija” u pozdravnoj reči istakla je da je pokretanje integrisane redakcije, koja je startovala sa radom 1. novembra, najznačaniji projekat u ovoj godini.
Tokom ove godine došlo je do spajanja švajcarske kompanije “Ringier” i nemačkog giganta “Aksel špringer”. Ostvarili smo veću profitabilnost u odnosu na lane. Portal blic.rs postao je najposećeniji portal u Srbiji sa pola miliona dnevnih poseta, a naša dnevna novina “Alo!” dostigla je tiraž od 125.000 prodatih primeraka, čime je izrasla u treću novinu u Srbiji! - istakla je Jelena Drakulić - Petrović.
Autor: NN
Pogledajte sve komentare (0) Ostavite komentar
Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.