Mediji o medijima, Događaji, Informacije

Svakog drugog petka
Prijave za newsletter
Aktuelne medijske teme, svakog drugog petka u mesecu u Vašem Inboxu....

Pogledajte i preuzmite fotografije visoke rezolucije iz kolekcije Medija centra...

Medija centar na Facebook-u

Posetite stranicu Medija centra na Facebook-u i postanite član...

Novi mediji
Članci i informacije o Internetu, multimediji, digitalnom zapisu...
Direktni prenosi konferencija
Prenosi i arhiva snimaka konferencija na MC Web TV...
Aktuelni konkursi za novinare, urednike, fotoreportere, medijske kuće...

Press kliping tekstova koje mediji objavljuju jedni o drugima

Prijavite se na MC mejling liste

REDAKCIJA ZA 22. VEK!

Izvor: Alo!, 23.12.2010; Strana: 16

0 komentara      Ostavite komentar

Slavlje prve integrisane redakcije u Srbiji

Mnogobrojni političari, privrednici, glumci, novinari i druge javne ličnosti uživali su sinoć na prijemu koji je za njih priredila prva integrisana redakcija u Srbiji i regionu!

Najmodernija redakcija na ovim prostorima nastala je spajanjem dnevnih novina “Blic”, nedeljnog “Blica”, besplatnih novina “24 sata” i internet portala Blic.rs, Žena.blic.rs, Sport.blic.rs i 24sata.rs.
Uz koktele i prijatnu muziku živog benda uživali su vidno raspoloženi ministri Božidar Đelić, Dragan Šutanovac, Oliver Dulić i Nebojša Bradić, zatim Bojan Pajtić, predsednik vojvođanske Vlade, lider SPO Vuk Drašković sa suprugom Danicom, Aleksandar Vučić, zamenik predsednika SNS, Srđan Šaper, generalni direktor marketinške kuće “Meken Erikson”, Milica Delević, direktor kancelarije za Evropske integracije, Miloš Bugarin predsednik Privredne komore Srbije, Ivana Veselinović, direktorka “Luke Beograd”, fudbalska legenda Dragan Džajić, advokat Boža Prelević, menadžer Raka Marić, glumac Branko Cvejić, novinari Dragoljub Žarković, Aleksandar Timofejev, Gordana Suša i mnogi drugi.
Nakon pozdravne reči, gosti integrisane redakcije bili su u mogućnosti da obiđu redakciju koja po veličini i tehničkoj opremljenosti može da parira bilo kojoj u svetu. Visoki zvaničnici nisu krili oduševljenje ogromnim prostorom, u čijem centralnom delu se nalazi urednički desk i veliki video zid, na kome se non-stop prikazuju informacije najvažnije za rad zajedničke redakcije.
- Potpuno sam fasciniran. Redakcija izgleda kao CNN. Ovo je najmodernija stvar u ovom delu Evrope! – bio je zadivljen Oliver Dulić dok je Bojan Pajtić integrisanu redakciju ocenio kao redakciju za 22. vek!
Vuk Drašković je novu redakciju doživeo kao modernu zapadnu redakciju, a Aleksandar Vučić otišao je korak dalje i nove, moderne prostorije uporedio sa - svemirskim brodom!

Antrfile:
„Alo!“ dobio priznanje od „Balkan medija Tima“

Olivera Jovićević, poznata novinarka i direktorka Škole za medijske talente „Balkan media tim“ uručila je juče, u prijatnoj prednovogodišnjoj atmosferi restorana „Monument“, diplome najboljim polaznicima i predavačima četvrte generacije novinarske škole i šeste generacije polaznica na odseku scenske šminke. Tom prilikom diploma je uručena i „Alo!“ za medijskog partnera godine! Tokom 2010. Godine Školu za medijske talente “Balkan media tim” pohađalo je više od 100 polaznika na odsecima za novinarstvo, scensku šminku, kameru, montažu, medisjku fotografiju, dikciju... Većina njih danas su kolege i saradnici u raznim medijima.

„Alo!“ treća novina u Srbiji!

Jelena Drakulić - Petrović, generalna direktora kompanije “Ringier Aksel špringer Srbija” u okviru koje i posluje integrisana redakcija, u pozdravnoj reči istakla je da je pokretanje integrisane redakcije, koja je startovala sa radom 1. novembra, najznačaniji projekat u ovoj godini.
- Tokom ove godine došlo je do spajanja švajcarske kompanije “Ringier” i nemačkog giganta “Aksel špringer”. Ostvarili smo veću profitabilnost u odnosu na lane. Portal blic.rs postao je najposećeniji portal u Srbiji sa pola miliona dnevnih poseta, a naša dnevna novina “Alo” dostigla je tiraž od 125.000 primeraka, čime je izrasla u treću novinu u Srbiji! - istakla je Drakulić - Petrović.


Autor: R. K.

Pogledajte sve komentare (0)     Ostavite komentar

Objavljeni komentari sadrže stavove koji nisu stavovi Medija centra. Odgovornost za sadržinu poruke i tačnost podataka snose korisnici sajta koji su komentare poslali.

Postavi link ka ovoj stranici na Facebook-u

Mediji o medijima

Ključne reči
   sve reči   tačnu frazu   bilo koju reč
Ključne reči

Za pretragu po datumu možete koristiti kalendar u levoj margini.